Wschód słońca w Gorcach :)

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 0

Ach co to był za weekend! :)

Przygoda rozpoczęła się już w piątek od wyjazdu do Nowego Targu...

Kocham! <3

Urwałam się z pracy wcześniej coby wcześniej dotrzeć na miejsce, jednak ostatecznie dopiero po 18 zaparkowałam pod blokiem Pauliny.
    Plany miałyśmy zacne i w sumie prawie w 100% je zrealizowałyśmy :) Sam piątek nie był jakoś mocno rowerowy,bo trzeba było się oszczędzać przed sobotą :)
    Przed 21 pojechałyśmy na typowego szlifa po mieście, no ładny ten Nowy Targ :)
    Sam w sobie jest mniejszy i spokojniejszy niż Nowy Sącz, ale za to okolice i widoki są po prostu zajebiste, zakochałam się po raz drugi w tym mieście :P
    Po przejażdżce z racji ambitnych planów na sobotę pasowało by iść spać,ale... się zagadałyśmy :P
    Pora spania nastąpiła koło godziny 00:30, późno jak na fakt nastawionego budzika na coś koło 3:30! :)
    Taaaaak! Chciałyśmy zdążyć na piękne widoki Tatr o wschodzie słońca!

Więc śpimy! Chmielowe posiedzenie pomogło w szybkim zaśnięciu...ale jak to?! Po co ktoś za "chwilę" świeci światło i rozkazuje: wstawaj!!!
    Pierwsza myśl, pierwsze słowa ja pie*dolę! Paulina się śmieje, a mi się beczeć chce,asię mi zachciało! :P
    No ale spinam dupę i wstaję! Jest 3:40! Trzeba się pośpieszyć, bo wschód słońca planowali na 4:40, a my musimy zjeść, ubrać się, zapakować co trzeba i dojechać w miejsce gdzie będą śliczne widoczki <3

Zapas na bombę :)

Ubierając się wyszłam na balkon sprawdzić jak się ubrać, wydawało się być ciepło jak na tak wczesną godzinę,wydawało się.... teraz kicham i smarkam :D
    Nie, to nie z tego względu,że się za mało ubrałam, bo mi zimno nie było (no dobra było, ale to wtedy kiedy się zgrzałam, a potem czekając na wschód słońca ostygłam-ile poświęcenia :D) w sumie to sama nie wiem skąd ten katar,bo Paulina zdrowa :D

Godzina  4:25 odpalam endomondo pod blokiem i ahoj przygodo! <3
    Nigdy wcześniej nie było mi dane o tak wczesnej porze jeździć na rowerze, ale spodobało mi się to :)
    Może nie na tyle,żeby to co tydzień praktykować, ale raz na jakiś czas zwłaszcza w lecie czemu nie? :)

No to jedziemy :) Najpierw na Klocek skąd chciałyśmy oglądać wschód słońca, przy okazji podziwiać piękne Tatry :)

Czekamy! :P
    Gdybyśmy wiedziały,że nam się wschód słońca spóźni, tobyśmy zdążyły na Bukowinę,no ale tam też było ładnie :)
    My na kiszonkach czatujemy na słońce, a ludzie śpią! Przecież jest sobota,a  na zegarach jeszcze nie ma nawet 5! :D
    Czułam się jak superbohater :D
    Wschód słońca, budzące się do życia miasto... czegoś takiego normalni ludzie nie oglądają i nie przeżywają! :)

Po całej ceremonii pora ruszać dalej, dzień dopiero się zaczął :) Jedziemy tymi wszystkimi nieznanymi mi osiedlami i uliczkami (jakiś Kowaniec, Zadział czy Buflak),noooo Paulina jest moim przewodnikiem :P
    Po dojechaniu na ten Buflak postanowiłyśmy coś zjeść, bo wczesna poranna owsianka już przestała działać :P
    Wciągamy która co lubi, pierwszy sik stop i jademy dalej, teraz zaczyna się teren, prawdziwe MTB :)
    Są kamienie, są korzenie jest pełno kurzu i jest ciężej niż na asfalcie(wiadome), ale jest zajebiście! :P

Garminek Pauliny ma nas doprowadzić na Turbacz, prowadzi, ale my go trochę nie słuchamy i wjeżdżamy na zajebistą ściankę gdzie nawet idąc z buta, pchając rower,on się buntuje i dęba stawia! :P
    Spoko mamy czas jest dopiero 6.45 :D Mamy kupę czasu na spokojne eksplorowanie terenu :P
    Gdzieś w bliżej nieokreślonym miejscu po bliżej nieokreślonym czasie wspinaczki, czujemy,że pora zaś coś przegryźć,bo jeśli nie, to nasze plany i ambicje przekreśli nam ogromna bomba!
    Siadamy pod krzakiem, przy okazji ściągając wszystkie niepotrzebne już ubrania(zaczyna się upał, tak o 6.50!) i jemy :).

Foto babanarowerze.com

W lesie cisza spokój,piękna sprawa! Tylko muchy dają w dupę, taaak my się pocimy! :P

Jest świeża energia,można kontynuować jazdę :) Przejeżdżamy super drogi i miejsca. Czasami zza drzew pokazują się świetne widoki,podoba mi się to!

Po dojechaniu na Turbacz, zarządzamy nielimitowaną przerwę na jajecznicę z coca-colą i opalanie przed schroniskiem :P
    Ludziów jeszcze nie ma, jest spokój i nawet na jedzenie nie trzeba długo czekać :)

Podrzymałyśmy (nie wiem ile,no bo szczęśliwi czasu nie liczą :D) i pora było zjechać, tu się zaczyna frajda :D
    Co prawda zjazd wymaga większej koncentracji i większych umiejętności, ale superaśnie się zjeżdżało :P :D
    Mimo trwającego już parę dni upału, znalazłyśmy jeszcze miejsca w których  było prawdziwe błotko :)
    Kamienie czasami aż dziwnie za duże, korzenie jak korzenie i pełno piachu, ekstra! :P
    Z Turbacza zjeżdżałyśmy przez Kiczorę, coby wylądować na końcu w Łopusznej.

Rower po powrocie do domu za czysty to nie był :D

Podczas zjazdu kilka stopów(już nie sik stopów! :P) na foteczki i widoczki i na co jeszcze tylko trzeba było :P

Totalny chillout! :)

Nie mam pojęcia o której godzinie zjechałyśmy, o której byłyśmy już w Łopusznej, straciłam kompletnie rachubę czasu :)
    Jakoś tak mi się wydaje,że chyba koło 13 byłyśmy w domu u Pauliny.
    Stracone poczucie czasu spowodowane tak wczesną pobudką to chyba w sumie całkiem normalna sprawa co nie? :P
    U Pauliny obiadek, opalanie, leżakowanie i trochę zwiedzania okolicy, tam też ładnie :P
    W końcu trzeba było się zebrać i już/dopiero wrócić do Nowego Targu :)
    Gorąc był niesamowity, podziwiam wszystkich szosowców, którzy przy potęgującym od asfaltu upale powykręcali co lepsze kilometry, szacun ludzie! :)

Po drodze wstąpiłyśmy na regenerację do pobliskiej rzeki Białki, ojej jak dobrze!!! :P

Tu ludziów dużo(może te zdjęcie tego nie pokazuje, ale tak było :P),ale jakoś szczególnie mnie to nie zdziwiło :P
    Przy takiej temperaturze i wolnym, bo weekendowym popołudniu, to bardzo normalne :)

Ta skałka (Kramnica) to ta Janosikowa, podobno :P
    Chłopaki Janosiki chypkali sobie z niej do wody, no bo takie z nich kozaki :P

Dobrze się siedziało, ale kiedyś trzeba było wrócić :) Na zegarku po 15, a więc za trochę ponad godzinę, wybije 12h naszego rowerowania! :P Zajebista sprawa :p
    Jedziemy teraz już prosto do Nowego Targu :)
    Jadąc tam od pewnego momentu pokapowałam okolicę i taaaak! Tą drogą wracaliśmy z Rajdu wokół Tatr, pamiętam!
    Wszystko to samo tylko pogoda całkiem inna niż wtedy! Wtedy lało, grzmiało i było zimno! Pamiętam!!!!
    Mimo wszystko jak sobie przypomniałam końcówkę tego rajdu, to aż mi się gęba ucieszyła :P Takich rzeczy się nie zapomina! :)
    Od chwili(czyli chyba od momentu wjechania do Gronkowa) kiedy przypomniałam sobie,że tamtędy wracaliśmy z rajdu wiedziałam już mniej więcej gdzie jesteśmy i jak daleko jeszcze pojedziemy, no bo wcześniej wgl kierunków nie ogarniałam :D
    Paulina kierownik imprezy :P
    Jedziemy i jedziemy i tak jak na rajdzie skręcamy na lotnisko, a z lotniska do Pauliny, to już rzut beretem :)
    Jakoś po godzinie 16 dotarłyśmy pod blok kończąc zajebiście rowerowy dzień :D
    Teoretycznie 12h na rowerze(praktycznie ponad 5h w ruchu)!

Taaaak takich właśnie tripów nam trzeba! Totalnego odizolowania się od rzeczywistości i poczucia jakiegokolwiek obowiązku :)
    Dla mnie to była totalnie odmóżdżająca sytuacja :) FANTASTYCZNA SPRAWA! :D
    Dopiero po doprowadzeniu się do stanu jakiejkolwiek używalności i padnięciu na kanapę poczułam, o której godzinie wstałam :D
    Ale nie żałuję! :)
    Takich wypraw grzechem byłoby żałować :)
    Za to Wy możecie nam pozazdrościć :D

Iiii możecie na mnie mówić nienormalna, ale jeśli jeszcze kiedyś nadarzy mi się okazja,żeby w środku nocy wstać i iść na rower, to wstanę i pójdę! :)