Sierpień, 2014

Strzałka od Kasi Niewiadomej ;)

Poniedziałek, 11 sierpnia 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 0

Znowu poniedziałek... Nie lubię poniedziałków! Może to dlatego,że przeważnie dużo się dzieje u mnie w weekend, zawsze sobie to jakoś tak rozplanowuje,żeby nie siedzieć w domu, więc ciężko mi wrócić po weekendzie do rzeczywistości i pracy :(
    Co prawda w ten weekend nie poszalałam na rowerze(zwłaszcza w niedziele), ale były inne atrakcje :D
    Ciężko było rano wstać na tą 2 godzinną,pierwszą zmianę do klubu,ale przynajmniej słoneczko świeciło, więc było mi troszkę raźniej, bo mogłam skoczyć na rowerze ;) Tak też zrobiłam ;)
    Super pogoda, bosze jak mi tego będzie brakowało w zimie!
    Po 10 standardowo jakoś pasuje wrócić do domu... ;) Że w niedziele nie poszalałam, miałam dużo chęci na długi powrót, okrężnymi drogami ;) Wg chęci tak pojechałam ;)

Najpierw przez ul.węgierską, później na rondzie w SS odbiłam na Barcice żeby za chwilę skręcić na drogę prowadzącą na rynek w SS. Stamtąd na Gołkowice Dolne/Górne dalej an Gaboń, Łazy Brzyńskie, Jazowsko, Naszacowice, Podegrodzie, Stadła i do domu przez Brzezną ;)
    Na rondzie w Naszacowicach miła sytuacja ;) Wjeżdżam na rondo,widzę wyjeżdżającego z ronda "PRO" kolarza/kolarkę, przyglądam się bliżej, czytam na koszulce Rabobank...taaaak, to musi być Kasia Niewiadoma! ;) Puściła mi strzałę i vice versa ;) O jak mi się miło zrobiło! Wiem, bo pytałam samej Kasi, ona często sie tu wozi po mojej okolicy, już przynajmniej dwa razy się mijałyśmy ;) W sumie z Ochotnicy Górnej nie ma,aż tak daleko,jeszcze na kolarce ;) Ja na moim traktorze Ocho przejechałam już dwa razy, to nie dziwi,że Ona po staro/nowosądeckich terenach się wozi ;)
    Fajnie by było kiedyś się z nią poturlać albo chociaż zamienić ze dwa słowa ;)
    Spadam na drugą zmianę!

PS: Suma kilometrów z zeszłego roku, właśnie została pobita, jedziemy dalej! ;) Będzie przynajmniej 6k do końca 2014r! Musi być :D

Na Głębokie po kwaśną wodę!

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 0

No więc, po zakończeniu "Operacji na Młodowie", wyszło jak wyszło spałam u zumbowej Basi ;)
    Oczywiście po zakończeniu bike pushingu i całej terenowej wycieczki należało się coś w nagrodę ;) Miały być lody, był grill i impreza ;)
    Fajna sprawa! Posiedzieliśmy,ooo bagatela do 4 rano i poszliśmy spać ;)

Rano o 13 :D pojechaliśmy na "klina" ;) Woda z Głębokiego, szczawiowa idealna! A i sam podjazd pod źródełko na wypocenie imprezy najlepszy :D
    Kategoria Do 20km

Operacja Młodów ;)

Sobota, 9 sierpnia 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 0

Wolny weekend, trzeba go dobrze wykorzystać ;)
    Opcji na rower w głowie kilka, ale która najodpowiedniejsza :) Jak zwykle nie wiem! Już się zabieram na Nowy Targ do Pauliny, a tu Basia dzwoni,że po ich krzakach nad Młodowem by chcieli ze mną pośmigać ;) Myślę sobie czemu nie, dawno po krzakach nie śmigałam ;)
    Trochę żal było Pauliny i widoczków u niej, ale co się odwlecze, to wiecie ;)
    Pojechałam więc na Młodów, chwile oddechu u Basi i wio na wspomniane krzaki ;)

Jessu dawno się tak dobrze nie bawiłam na rowerze! Coś pięknego ;) Co prawda na drodze pełno błota,kamieni i korzeni,ale właśnie to lubię!

Podjazdy śliskie, niektórych nie szło ruszyć jadąc, więc trzeba było włączyć opcje pushing bike :D
    Co prawda wytyraliśmy się pod górkę, ale z górki jak zawsze było jedno wielkie juhhhhuuuuuu :D
    Nie powiem,że było bezpiecznie zjeżdżać po tych stromiznach, ale ta adrenalina jest najlepsza :)

A jak mnie barki na drugi dzień bolały! Coś się chyba za dużo skupiłam :D

Train Zone-FAT BURN!

Czwartek, 7 sierpnia 2014 · dodano: 08.08.2014 | Komentarze 0

We środę po pracy zamiast na rower wybrałam się na stawy nad Dunajcem ;)
    Nawet i lepiej, bo gdyby mnie tam zumbowa Basia nie wyciągła, całe popołudnie bym przeleżała w domu, bo miałam TAAAAAAAAAAKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lenia!

Skończyło się na posiedzeniu, przy wielkiej paczce "PALUSIÓW", prażynkach i tych innych dziadach... Dlatego we czwartek rano, chcąc NIE CHCĄC(ostatnio mam mega lenia do kręcenia), pojechałam na króciutka przejażdżkę, kręcąc w strefie treningowej FAT BURN! Przynajmniej starałam się utrzymać tętno w granicach tej strefy, chociaż fakt faktem nie zawsze mi to wychodziło :D

Jak mi się nic nie chce!

Sparingtripmitmeineschwester...

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 08.08.2014 | Komentarze 0

Trzy dni wolnego to niesamowite przekleństwo ;)
    Albo inaczej, same 3 dni wolnego są boskie, ale powrót do rzeczywistości, czyt.pracy po tych trzech dniach jest tragiczny! No masakra po prostu,jak mi się nie chciało :O Z rana dla odreagowania wybrałam się z siostrą na szlifa, ale takie turlanie się nie dało mi jakoś żadnego, specjalnego kopa do działania, o mamo :D

Chora jesteś?!

Niedziela, 3 sierpnia 2014 · dodano: 04.08.2014 | Komentarze 0

Hmm... Na niedziele też miałam plany, ale tutaj z własnej woli je pozmieniałam ;)
    Mianowicie, umówiłam się w sobotę z Łukaszem na ponownego(nieco zmodyfikowanego) tripa do Nowego Targu.
    Po kościele jednak mi się trochę w głowie poprzestawiało :D No bo po co ja w taki upał mam dupę targać po tych "górkach" kiedy nie dość,że byłam w tamtych okolicach tydzień wcześniej, to jeszcze Pauliny w domu nie ma ;)
    Chociaż patrząc na późniejsze fotencje Łukasza, wątpliwości nie mam,że widoczki były genialne... No cóż mi się TAM od zawsze podoba ;)
    Odwołałam, więc swój udział w wycieczce i poszłam się smażyć, coby chociaż troszkę zminimalizować moje rowerowe opalenie :D
    Jakież w domu było zdziwienie,że w niedziele JESTEM w domu omójboszeteżmimecyje! :D
    Nawet zumbowa Basia(tak nareszcie wróciła z urlopu!) gadając ze mną zapytała, tak po prostu "Chora jesteś?" kiedy jej powiedziałam,że leże w domu i się opalam, a nie umieram na rowerze :P
    W sumie co w tym takiego dziwnego?! Nie chciało mi się z rana, zawsze mogłam popołudniu jechać na szlifa, przecież miałam cały dzień :D
    OK! Nie pojechałam z Łukaszem, więc dla równowagi i spokoju towarzystwa zaczęłam myśleć nad jakąś "po obiedzie" wycieczką.
    Opcji miałam kilka, bo ziomeczki nie zostawili mnie samą :D
    No więc albo z Michałem nad jeziorko Rożnowskie albo z Fortuną byle gdzie albo z dziewczynami nad stawy w SS albo jeszcze do Basi na chorwacki bimber :D
    Wszystko genialne, wszędzie bym chciała, ale mam dzień, TYLKO jeden dzień :(
    Im bliżej obiadu tym sytuacja sama się mi rozwiązywała :D Fortunos chciał jednak paczeć na turdepoloń, dziewczyny nad stawy się nie zebrały, a Basia jak się dowiedziała,że wieczorem idę na festyn, to do zobaczenia na festynie! ;) No popatrzcie jak ładnie ;) I już wiedziałam,że tripa zaliczę z Michałem :P
    Koło 14.30 umówiliśmy się w Chełmcu i z stamtąd przez Trzetrzewinę na Zawadkę(początek trasy pielgrzymki) do Tęgoborzy(tam pitt-stop nad jeziorkiem) na Wielogłowy i do Sącza ;)
    Zjeżdżając z Zawadki do Chomranic upewniłam się w przekonaniu,że nie mam hamulców :D

Widok na jezioro z Zawadki ;)

Od Kurowa do Sącza masakryczny wmordęwiatr! Chcieliśmy trochę pocisnąć, ale nawet łapiąc zug za ciężarówkami za wiele nie zdziałaliśmy.
    W Wielogłowach krótka rozkmina, prosto na NS czy jeszcze odbijamy na Klimkówkę,?
    Hmm pomysł fajowy tyle tylko,że ja na 19 chcę być na festynie ;)

No więc Sącz, ale mój napięty grafik nie zaszkodził,żebyśmy się zatrzymali na najlepsze lody u "Lolity" ;)

Po 200g lodu mózgi nam zamarzły ;) Ciągle nam było mało jazdy,więc wymyśliliśmy,że pojedziemy na SS i tam po drodze w Stadłach się rozjedziemy... Z rynku na węgierską, tyle tylko,że tam nam się paskudne chmurzyska pojawiły,więc już na skrzyżowaniu na zieloną się pożegnaliśmy. Michał sru na Januszową, ja sru do siebie... Dojeżdżając do Brzeznej zauważyłam błyskawice, nooo to dopiero był speed :D
    Okropnie się boję burzy na rowerze po "przygodzie" na Mogielicy!
    Z powodu TYCH błysków zrezygnowałam ze SS i na rondzie skręciłam prosto do domu. I bardzo dobrze, bo i tak po 18 wylądowałam w domu :P

Szzzyyybkoooo się ogarnęłam i wio na festyn :D
    Jesssuuu jak było fajnie :D
    Festyn festynem, ale dmuchana zjeżdżalnia spowodowała,że dzisiaj rano obudziłam się z zakwasami na twarzy :D
    Chyba jeszcze nic nigdy w ciągu 1 min nie sprawiło mi tyle radochy co te dokładnie 3 zjazdy :D
    Genialny dzień, to trzeba przeżyć, a nie czytać!  ;)
    #całeżyciezwariatami <3

Skwarek na rowerze ;)

Sobota, 2 sierpnia 2014 · dodano: 04.08.2014 | Komentarze 0

No nie powiem,że mi się chciało :D
    Bo mi się nie chciało! Sobota miała wyglądać inaczej, ale zaś robota pokrzyżowała mi plany, no bo czy kogoś to interesuje,że ja MAM jakieś PLANY?! Już się zaczynam przyzwyczajać,że nikogo... Pojechałam rano do klubu, bo na 10.30 się z instruktorem Maksem umówiłam na roznoszenie ulotek fitnessowych po Sączu... No bosze jaki upał! 2h żeśmy chodzili, a ja się ugotowałam! W sumie to chodzenie, to jeszcze luuuuzzzz, ale jak mi się przyszło po 13 wracać do domu, to się czułam jak tytułowy skwarek na rowerze!
    Mój super full wypaśny zegarek z termometrem wskazywał 37(słownie trzydzieści siedem!) stopni! Ja dziękuje! Ostatnich dwóch kilometrów do domu praktycznie nie pamiętam, usmażyło mi mózg :D