Marzec, 2015

Niedzielna poimprezowa spalara ;)

Niedziela, 29 marca 2015 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

Weekend trochę się wyratował ;)
    Po deszczowej sobocie, niedziela przywitała nas słoneczkiem ;)
    Późno wstałam, bo i późno poszłam spać w sobotę, tfu już w niedziele :D
    Mała "parapetówka" po drodze :)
    Taaak niby impreza, ale będąc kierowcą nie odczułam jej negatywnych skutków ;)
    Pomimo ogólnego niewyspania(5h snu),mogłam normalnie funkcjonować ;)

Po popołudniowej mszy korzystając ze zmiany czasu i zyskaniu dodatkowej godziny w długości dnia, pojechałam na poimprezową spalarę :D
    Było co spalać, pozwoliłam sobie na domówce!
    Zresztą nie czułabym się dobrze, siedząc w domu i nie jeżdżąc kiedy pogoda dopisała! ;)

Szlifuję to Łącko, bo mnie drażni podjazd na Czarny Potok!
    Nie jest źle, ale muszę dojść do perfekcji :D

Ciułam stóweczki :D

Czwartek, 26 marca 2015 · dodano: 27.03.2015 | Komentarze 0

Od początku tygodnia wiedziałam,że czwartek będę miała wolny ;) W końcu jakaś wolność w tygodniu :D
    Prognozy pogody sugerowały,że przeleżę cały dzień w domu, o rowerze miało nie być mowy, miało! :v
    Rano obudziło mnie...słońce! <3 Strasznie po oczach dawało! I wiatr, tak niestety wiatr i to dość mocny :O
    Jednak przez to słońce tak się napaliłam na rower,że olałam wiatr, a potem już jadąc umierałam!!!
    Wyjechałam z zamiarem zdobycia po raz kolejny w swojej "kolarskiej" karierze Przełęczy Knurowskiej...
    Fajnie się tam jedzie, widoczki z Przełęczy boskie, zjazd zajebisty,tylko potem ten podjazd pod Kluszkowce zawsze mnie przeraża :)
    No to pojechałam!
    Do Łącka, baa nawet do Zabrzeży dzielnie stawiałam opór podmuchom, jednak w chwili kiedy o mało nie spadłam z roweru jak mnie dmuchło,zawróciłam :O
    Pomyślałam,że przy takiej pogodzie turlanie się aż na Podhale jest co najmniej wykańczające :(
    Więc zawróciłam i jadę z powrotem,na Stary Sącz, a stamtąd na Piwniczną. Wiem,że tam zawsze wieje, ale z powrotem wiatr pozwala się nieźle rozpędzić :D
    Po dojechaniu do Barcic, czyli po połowie mojego dystansu, zarządziłam Coffee Break :D Dwa batony i woda ;)
    Dało mi to kopa, jakoś lepiej się jechało, ale ciągle ten wiatr!
    Z powrotem faktycznie nieźle można było pocisnąć, nadrobiłam straty :) Do domu wracałam przez Nowy Sącz, tutaj też nieźle, aż do Chełmca :O Nie dość,że mi bateria w telefonie zdechła to jeszcze w mordę wiatr się nade mną znęcał :O Jakoś się doturlałam jednak do domu :)

Dobrze było, ciężko, ale dobrze ;)

Szlifen!

Wtorek, 24 marca 2015 · dodano: 24.03.2015 | Komentarze 2

Chociażby jak bardzo mnie nogi bolały,chociażby jak bardzo dupa siedzieć nie chciała tego słońca odpuścić nie mogę!
    Nie mogę i już! :D

Serce by mi pękło, gdybym chociaż na chwilkę nie wyszła i nie zebrała promieni na ryjka! :D

Niby prawie 20 stopni, ale dwadzieścia dwudziestom nie równe :O

Dzisiaj podwójna zmiana, na szczęście w tym tygodniu jedyna!
    Rano po 10 wróciłam do domu, szybko go ogarnęłam, bo masakra i tak chociaż na chwilę pojechałam :D
    Znowu z wiatrem i znowu pod wiatr, o mamo!!
    Czy ten rok będzie wietrzny?!

PS: Nos mi opaliło :D

Chwila zapomnienia :)

Poniedziałek, 23 marca 2015 · dodano: 23.03.2015 | Komentarze 0

Coś pięknego! ;)
    Nie wiedziałam,że aż tak mnie poniesie!
    Weekend w 50% pogodny,ale w 100% wykorzystany! Wyszarpaliśmy z niego co tylko mogliśmy ;)
    W sobotę Turbacz z buta został zaliczony! Głupawka pozostała do niedzieli i nawet beznadziejna pogoda nie zdołała mnie dobić :D

Fajnie,że jest taka ekipa która jak powie "A", to i cały alfabet przeleci, a nie miga się :D

Dzisiaj poniedziałek,pomimo 2 zmiany obudziłam się już po 6!!! Tak, jak świeci słońce nie mam z tym problemów :D
    Zjadłam śniadanie, ogarnęłam siebie i dom i poszłam na rower ;)
    O tak, tego mi było trzeba! :D
    Jak zwykle bez planów, jak zwykle na spontana :D
    Bardzo przyjemnie mi się jechało, bardzo! Wnet straciłabym poczucie czasu i obowiązku i klub mógłby mnie dzisiaj nie uświadczyć! :D
    W drodze tam, czyli w stronę Szczawnicy jechało się jak w bajce(wiatr w plecy! :D). Z powrotem mu się odwidziało i zamiast pomagać, to tylko dobijał :O
    Nie dałam mu się i chociaż on mnie w tył, to ja na upartego do przodu :D
    Jak na takie warunki, to i średnia całkiem niezła wyszła :D

Teraz na spokojnie mogę siedzieć w pracy i serce nie boleje! :D

Takie zmiany to ja lubię! :D

Czwartek, 19 marca 2015 · dodano: 20.03.2015 | Komentarze 3

Lubię naprawdę lubię kończyć pracę o 15 ;)
    Wychodzę, jak najszybciej przeciskam się przez korki i już po niespełna pół godziny mogę się stroić na rower ;) Oczywiście obiad w takich wypadkach jadam wcześniej,żeby nie tracić czasu na jego poukładanie :)
    Wczoraj szybka runda do Łącka i powrót przez Czarny Potok,przyjemnie ale trochę za zimno było ;)
    Dobrze wiedziałam,że upału nie ma, ale musiałam po prostu musiałam iść na rower <3
    Zdradziłam tym samym zumbę,ale myślę,że ta zdrada zostanie mi wybaczona i rozgrzeszenie przyjdzie samo :P

Złapać pogodę ;)

Poniedziałek, 16 marca 2015 · dodano: 16.03.2015 | Komentarze 3

Ledwo wróciłam z pracy, powiedziałam w domu cześć i już się przebierałam "w obcisłe" :D
    W pracy zjadłam "obiad" coby nie tracić jakże cennego czasu w domu na jedzenie i czekanie aż się zasiedzi :P
    Wiedziałam,że pojadę na SS, bo tam nie ma zbędnego czołgania się pod górkę ;) Nie, nie dzisiaj nie miałam na tyle czasu ;)
    Dość szybko i przyjemnie mi się jechało, wiatr co prawda mi przyjemność uprzykrzał, ale taki problem to nie problem :P

Love lovelek <3

Wysokie i te inne górki...

Wtorek, 10 marca 2015 · dodano: 11.03.2015 | Komentarze 0

Po tak intensywnym weekendzie poniedziałek musiał być wolny, tzn. dupencja mi się musiała zagoić! :D
    Wolny nie wolny. Porobiłam te rzeczy na które w sobotę mi było szkoda pogody. W tym także wypucowałam i nasmarowałam GIANTA :)
    Za to na wtorek zaplanowałam sobie krótszą lub dłuższą przejażdżkę coby korzystać z już wiosennych temperatur ;)
    Nie wiem co mnie podkusiło,żeby na Wysokie przez Trzetrzewinę wyjeżdżać, ale tak pojechałam. Nie było w sumie jakichś tragedii, ale szalonego tempa ani tyle ;) Fakt faktem,że żeby podjechać na Wysokie nie potrzebuje już jeździć wężykiem, ani też robić co jakiś odcinek postoju na oddech ;) Po prostu jadę!

Już na górze miałam ochotę ściągnąć nogawki, ale jakoś mi tak zeszło i dojeżdżając na Kaninę doszłam do wniosku,że to bez sensu, bo zaraz i tak zjeżdżam :)
    W Przyszowej patrze na zegarek, kurde blaszka już przed 12, a chciałam wrócić od strony Podegrodzia do domu... No cóż, służba nie drużba! Zaparłam się i śmigam przez Przyszową do domu. I to nawet była słuszna decyzja przynajmniej na spokojnie obiad zrobiłam i zjadłam przed pracą ;)

Adios zimo, ahoj wiosno! <3

Wyrypa do odcięcia!

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 0

Obawiałam się czy wolny weekend, też będzie tak bezsensowny w pogodzie,jak cały zeszły tydzień, ale na moje szczęście, dwa dni wolnego i dwa dni pięknej pogody! :P
    Rano wstałam skoro świt, coby do kościoła oblecieć i później cały dzień mieć wolne :)
    I to był poniekąd błąd, bo się kompletnie nie wyspałam=nie zregenerowałam po wczorajszej przejażdżce,która mimo,że miała być luźna, dała mi w kość :O
    OK, więc umówiłam się z Marcinem na 12 na rynku w Sączu. Ubrałam się za ciepło jak na taką pogodę!

Już w Brzeznej ściągłam nogawki, na krótko od razu inna jazda :D Jeszcze,żeby ta kurtka potrzebna już nie była... ;)
    Wiedziałam,że pojedziemy na Korzenną, dalej nie znałam trasy :)
    A trasa była piękna, ale i męcząca! Głowa chciała,nogi żyły sobie swoim życiem!
    Fortuna się wkurzał,że się wlekę, ale co ja mu miałam na to poradzić?! Baba a chłop w sile są mocno zróżnicowani....
    No nic, jedziemy! Od początku czułam,że się dorypię na maksa, ale skoro powiedziało się A... ;)
    Korzenna, potem Przydonica i te inne wioski, aż do Gródka nad jeziorko :D

Ładny, bardzo ładny ten Rożnów :)

Najgorzej było w Gródku,niby podjazd 7%, ale moje nogi mówiły że to z 20 więcej nachylenia miało :O
    Bez szału, kształt pleców Marcina znam na pamięć, ale do końca wszystko podjeżdżałam, chociaż w głowie parę razy słyszałam:
    "Złaź i prowadź ten rower!" :D Plus za wytrwałość ;) Zjazd  przez Kurów i Dąbrową do Wielogłów trochę pozwolił odpocząć, ale do domu jeszcze taaaak daleko!
    Nie zabraliśmy jedzenia<gupki!> 4h30min jazdy o śniadaniu i 2 bidonach wody, kuźwa kiepsko! Nie spodziewałam się tak długiego tripa! W Świniarsku myślałam,że spadnę i to dosłownie! Jakoś zacisnęłam zęby i doczołgałam się do domu! Nigdy więcej bez jedzenia! Prawie 2,5 tys kalorii zgubić i nic nie przyjąć, porażka!!!
    Weekend wykorzystany maksymalnie!*

*Za to w następny będę się kisić w pracy! :O

Bajabongo :D

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 0

Po tygodniu 4 pór roku(z przewagą zimy) w pogodzie, wkońcu sobota przywitała nas pięknym słońcem i przyjemną, czyt. rowerową temperaturą ;)
    Już miałam sama się wybrać GDZIEŚ, ale od czego jest Marcin? :) Z nim przecież zawsze raźniej się jeździ! :P
    Umówiliśmy się na 12.30 na rynku, ooo dziwo nie spóźniłam się! :D
    Pojechaliśmy na Stary Sącz, by później "umrzeć" na podjeździe w Moszczenicy,aleee o dziwo! Nie umarłam!
    Tylko się lekko zadyszałam :P

Każdy ma swoje Calpe :)

Porównując zeszłoroczną wycieczkę jakoś o tej samej porze w to samo miejsce, wtedy ta góra mnie mocno zagrzała :)
    Dzisiaj luzik, to cieszy :) Ale nie mówię, że jest jakoś super ekstra :P ZAWSZE przecież może być lepiej :)
    Zjazd z Moszczenicy na Przysietnicę, bardzo spokojny i co najważniejsze dłuuuugi :P Chwila oddechu na dole w Barcicach szlaban w dół ciuchcia brum brum :D
    Z tego względu,że aż tak się nie dojechałam na tym podjeździe, na spokojnie zamiast do domu, mogłam przejechać jeszcze do Gołkowic, Fortuna też nie miał nic przeciwko ;) I tam się zaczął wmordę wiatr! Aż do samej Brzeznej ciągło nas do tyłu, ale nie ma że boli :)
    Bardzo pozytywna jazda, wiosno przybywaj! :D

Path finder z Gostwicy! :p

Poniedziałek, 2 marca 2015 · dodano: 02.03.2015 | Komentarze 0

Po ostatnim dość intensywnym tygodniu pod względem aktywności fizycznej, w weekend postawiłam na luz, totalny luuuzz! :)
    Potrzebne mi to było,żeby mięśnie i głowa się zregenerowały ;) O ile w sobotę pogoda nie zachęcała do wyjścia na pole o tyle w niedziele było pięknie, słonecznie chociaż wcale nie ciepło, ale luuuuzzzz! ;)
    Sobota owszem koniec końców była bardziej niż rowerowa ;)
    Umówiłam się z Pauliną (babanarowerze.com) i kantem ze Staszkiem(już przypadkowo, bo to tam już wsiąkło na dobre) i pojechałam do Krakowa na oficjalną premierę filmu "Path Finder".
    Film o enduro, o tych wszystkich kamyrdolach, pięknych górach, zajebistych widokach i singletrackach, po których każdy chciał by zjeżdżać, ale nie każdy umi :v

KROSS Moon na tle Mariusza i Tomka, głównych bohaterów całego zamieszania ;)

Podobał mi się film, podobała mi się atmosfera przed filmem. Tyluuuuu "rowerzystów" w jednym holu, czekało i gadało, a w między czasie macało i ahowało się nad endurakami z KROSSa ;) Nie powiem, bo maszyny zacne,jeździłabym! ;)

Po filmie niby after party, no ale jak limuzyna podjechała pod czerwony dywan, to trzeba było "si ju" i zmykać, bo do domu daleko :)

Dzisiaj od rana do bani!
    Leje, wieje za chwilę świeci coby zaś polało i tak wgl bez sensu, a dzień miałam cały wolny! No cóż jak nie z rana, to wieczorem na spontana :) I to takiego totalnego, z miejsca na rower!
    Miałam się pokręcić nad domem,żeby się tylko przewietrzyć, ale kręcę raz, kręcę drugi nuda, to jadę gdzieś :P
    Pojechałam do góry na Łąki w razie gdyby zaś zaczęło padać, szybko z góry i jestem w domu, ale nie leje to jadę na Długołęke, wracam na dół na Gostwicę, skręcam na Podegrodzie i w Stadłach zapętlam do domu ;)

Path finder z Gostwicy :P

Coś fantastycznego! O godzinie 17:45 było jeszcze widmo :P Kocham długie dni, uwielbiam kiedy czas mnie nie ogranicza :P
    Zimno,ale ładnie było ;)
    Iiiii już nie pamiętam kiedy wyjeżdżałam, a nie podchodziłam z rowerem mojej góry do domu, asię zmachałam :D