Wierchomla/Hala Łabowska :D

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

No to był dopiero fantastyczny trip :)
    Super pogoda, trasa ciężka, bo mnóstwo terenu, (czyt. krzaczorów :D) no i widoczki :D
    Z domu wystartowałam koło 10.25 i ogniem do Sącza, coby Fortuna znowu nie narzekał,że się spóźniłam(i tak się spóźniłam 6 min :p)! To wszystko przez endomondo zachciało mi się nim bawić w czasie jazdy i tak z tego wszystkiego wyszło,że się wkurw i go wyłączyłam :D Ni ma żadnego zapisu, muzyczka tylko baterię zżerała :D Była potrzebna, bo trasa miała być długa ;)
    Ze Sącza z rynku wyjechaliśmy o 11.06 i najpierw na Barcice później na Piwniczną, Wierchomlę iiiii tam na sam szczyt do Bacówki, na widoczki of course :D

Szlaban na początku podjazdu na szczyt do bacówki ;)
    Wolno czy nie wolno wjechać? Wjechaliśmy, bo przecież nie będziemy wracali do domu ;)

Witają nas :P

Z pozoru droga mało wymagająca mimo kamyczków, ale dała mi w kość :p

Wspinam się! Choćby miało mi się zemrzeć postanowiłam nie zejdę z roweru,nie!!!
    (Nie zeszłam od samego szlabanu do samej Bacówki ciągłam tyłek na siodełku, dumnam :D)

W końcu doczołgaliśmy się do Bacówki jupii :D Tam siedliśmy i zjedliśmy (w nagrodę!)roztopione (przez upał w tylnich kieszonkach) czekolady i dalej jazda, bo do domu daleko ;)

Pod Bacówką :)

Niech mnie ktoś jeszcze raz zapyta dlaczego jeżdżę na rowerze!

Ciąg dalszy wspinaczki przez las, takie tam xc czy mtb jak kto woli,(meine meinung przez kamyki bliżej było nam do xc) :)
    Wg umowy z powrotem mieliśmy zjechać z Hali Łabowskiej tak żeby od strony właśnie Łabowej do Sącza wrócić ;)

Wszędzie byle by po wertepach, tak jest fajniej :D

Wspinaczka na Halę Łabowską, w takim terenie mogłabym cały dzień się wozić, kochaam to :)

Chociaż jadąc tak ciągle po tych wertepach uznałam,że Maja Włoszczowska to naprawdę baba z jajami :D
    Mój autorytet forever!

Im bliżej Hali tym wyżej,samo schronisko położone jest na 1061 m n.p.m.
    Dłużył mi się podjazd do schroniska okropnie, góra na górze i górą pomiatała :D

Stop bo za drzewami widoczki ;)

Widok ze schroniska na Hali ;) Tu bym mogła mieszkać :P

Stąd już podobno miało być tylko z górki... PODOBNO!
    Nie nie narzekam, tylko już mnie nogi bolały od wspinania i ręce od hamowania ;) Ale było zacnie :)
    Zjazd do Łabowej był szybki i zimny(dobrze,że miałam kurtkę :P)!

Po dokładnie 10.149km przejechanych w ciągu niecałych 3 lat licznik odmówił mi współpracy :(
    Kabelek przy kierownicy na dzisiejszych wertepach po prostu przestał łączyć i na 68km dzisiejszej wycieczki przestał łapać km :( Szkoda! Marcin poradził przylutować, nie wiem czy to się uda, chyba muszę poszukać i kupić nowy :)

Ja ogień a licznik nie reaguje, smuteczek :(

Pierwszy raz w życiu przejechałam ponad 25km w terenie na jednej wycieczce iii po raz pierwszy w ciągu tygodnia przejechałam dwa tripy na ponad 100km :D Jest moc :P