Mam szimanochy, w końcu! :D

Piątek, 18 marca 2016 · dodano: 18.03.2016 | Komentarze 9

Omnomnom z każdym nowym bajerem, coraz bardziej zakochuję się w kolarstwie <3
    Pogoda boska! Od rana: cieplutko, (koło 9 niby 5 stopni), ale do Słońca ekstra! :p
    Wstałam wczas (przynajmniej tak mi się wydawało), a to tylko było 15 minut wcześniej niż w poprzednie dni :D
    Szybko się uwinęłam z obrządkiem domowym i już jadę! Im wcześniej tym więcej czasu na kręcenie, tak mi się tylko wydawało :D
    Wczoraj sobie to trochę inaczej zaplanowałam niż pojechałam dzisiaj, ale jak się później okazało dobrze zrobiłam :P
    Chciałam odebrać sobie moje pierwsze w życiu buty SPD!
    W zeszłym tygodniu zamówiłam sobie u chłopaków w bikeatelier piękne, białe szimanochy! Wczoraj Michał mi pisał,że doszły, więc ja je już dzisiaj chce mieć! :P
    Miałam najpierw się pokręcić tu i tam, ale jak zaczęłam jechać, to stwierdziłam,że ja chce najpierw buty, bo co to za jazda bez nich? :P
    Jadę więc do bikeatelierka i już mnie witają śnieżnobiałe, nowiutkie i tylko moje lakierki :P

Zakochałam się <3 <3 <3 <3

Pomierzyłam, postukałam i mnie wpięli! O matkoboska teraz już się od roweru nie uwolnię :D
    Klikło i klamka zapadła :D Trzeba jeździć :P
    Wsiadłam na trenażer i się uczę wpinać i wypinać... Wpinanie bajka...ale trafić sobie w pedało i wpiąć się to jakaś porażka...! :D
    Ze Sącza wróciłam już w SPDkach. Prze jazda! W końcu stopy współpracują z pedałami, a nie żyją własnym życiem, bingo! :P
    Zaliczyłam kilka postojów na światłach i przed wjazdem na ronda...nie było gleby, na razie! :D
    Mam nadzieję szybko nauczyć się klikać i poprostu śmigać :)

Izona
    | 10:55 środa, 23 marca 2016 | linkuj Jest jeszcze piękny :P O którym zapominacie :P
    Tofik83 | 06:34 środa, 23 marca 2016 | linkuj delikatny żółtoszary, niebielony jedwab.... litości :D
    jak to dobrze, że faceci najczęściej znają 2 kolory: ładny i brzydki :P
    Izona
    | 10:10 sobota, 19 marca 2016 | linkuj Kolor ecru to: delikatny żółtoszary, kolor niebielonego jedwabiu :D Jakkolwiek będzie wyglądał brzmi świetnie :P
    Tofik83 | 09:12 sobota, 19 marca 2016 | linkuj eee tam zrobią się szare :P przecież po Waszemu (czyt. po babsku) to będzie ecru czy jakiś inny brudny biały :)
    a już tak serio - to dopiero teraz zaczniesz śmigać !!! :D
    Izona
    | 07:44 sobota, 19 marca 2016 | linkuj Szoszowe białe najlepsze :P Fakt,że wnet się zrobią szare, ale na to jestem już przygotowana psychicznie :D
    davidbaluch
    | 07:34 sobota, 19 marca 2016 | linkuj psiepiękne!!!
    starszapani
    | 21:36 piątek, 18 marca 2016 | linkuj Fajne buciki ale niedługo już takie bialutkie nie będą :)
    Aż mi się łezka w oku zakręciła na wspomnienie swoich pierwszych spdków :)
    kosma100
    | 21:04 piątek, 18 marca 2016 | linkuj Ale skóra dobrze się myje tylko ta siatka...
    | 21:03 piątek, 18 marca 2016 | linkuj Białe :)
    Białe :)
    i ładne :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum