Słońce wyżej, ząbek niżej!:P

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 0

Po czwartkowej jeździe w pierońskim zimnie, tak się załatwiłam,że do teraz ledwo oddycham! Piątek, sobota, niedziela ciągle na gripexie!
    Katar, zatoki, gardło, auć!
    W piątek miałam bardzo ambitne plany na podbój Przełęczy Knurowskiej, ale przez ten zaawansowany katar, nic z tego nie wyszło!
    Trzy kolejne dni pozwoliłam sobie świątecznie poleżeć i się wykurować!
    Ale...
    O świątecznej jeździe w Lany Poniedziałek wiedziałam już hohoho i trochę, bo chłopaki z Bikeatelier mi o tym wspominali przy każdej okazji :) Od razu powiedziałam,że raczej nie pojadę, no booo miałam być w Krakowie. Plany się jednak pozmieniały i byłam na miejscu.
    Jasne,że nie wyzdrowiałam! Przecież katar leczony trwa 7 dni, a nie leczony tydzień! :D
    Zasmarkana z zatkanym nosem, na pół oddychając oczywiście,że pojechałam na zbiórkę! :D Wina taty!
    Podczas wczorajszego wielkanocnego śniadania patrząc na moją zasmarkaną osobę stwierdził: "Wiesz co? Myślę,że tak 80 km i przejdzie Ci!" Tato Ty Judaszu! :D
    No więc zabrałam zapas chusteczek, dwa bidony wody, czekoladkę,pozytywne nastawienie i kurde znowu się spóźniłam!
    Wybrałam drogę do Sącza przez obwodnicę, a to przecież dalej niż przez Chełmiec! No cóż z naturą nie wygrasz! :D
    Podjeżdżam pod sklep, a tam szok!!! Ze 20 osób jak nic, wszyscy czekają taaak na mnie, (a jakże!)bo pisałam Michałowi,że będę na 250% :P
    Przywitałam się,przeprosiłam za spóźnienie, zapoznałam z nowymi osóbkami, wspólna fota i ahoj przygodo :P

To jeszcze nie wszyscy :P Tyle co wyjechaliśmy za bramę sklepu, a dojechało do nas kolejne 5 osób :P

Po pierwszym szoku jaki zrobiła na mnie frekwencja, drugim był fakt jaką furorę robiliśmy na drodze :D
    Prawdziwy kolarski peleton! Nawet kierowcy jakoś tak z respektem nas wyprzedzali albo i nie, a niektórzy, to nawet nam machali :P
    Jedziemy! Helena, Chełmiec, Świniarsko i aż do Naszacowic,super! :P
    W Podegrodziu i przed Naszacowicami dojechało do nas kolejnych kilka osób z sądeckiego STC i się zaczął wyścig!
    Przez ten fakt, Michał przypomniał na krótkim postoju,że jedziemy wycieczkowo, a nie wyścigowo, jak się komuś nie podoba może już spadać :D
    Nikt nie spadł, chwile jechaliśmy dalej peletonem,aż tu nagle jak się nie zerwali w nadmiarze testosteronu ściganty!
    Ja odpuszczam! Nie zamierzam cisnąć 40km/h przez 100 km!
    Przede mną widzę parę osób też zwolniło, za mną jeszcze ktoś. Myślę sobie albo pojedziemy razem albo pojadę sama jak im się zachce gonić "ucieczkę" :D Na szczęście zostali i tak już w 8 osób kontynuowaliśmy założenie dzisiejszego wyjazdu: :)
    Im bliżej Limanowej tym coraz więcej podjazdów. Nie znam tej grupy, nie wiem jak jeżdżą, więc nie wiem jak wypadnę na ich tle, aleee szczerze wisi mi to :D
    Jedynymi osobami w tej grupie, które znałam był Michał i Kasia. Że tylko my 2 dziewczyny zostałyśmy, (kolejne 2 "uciekły") tak postanowiłyśmy się nie zostawiać na podjazdach, a facetów prosiłyśmy o czekanie na nas na każdym szczycie :P
    Czekali! :D
    Po wyjechaniu na Ostrą wiedziałam,że najgorsze już za nami, pamiętałam mniej więcej tą trasę z tamtego roku kiedy się tam turlałam za Marcinem :P Z pamięci tamtego roku mimo słońca na niebie ubrałam dzisiaj kurtkę, booo w tamtym roku to mi nawet kości zamarzły na zjeździe! Dzisiaj gdyby nie kurtka, było by tak samo, a przecież katar! :D
    Zjeżdżamy!
    Puszczam heble i ŻSR :D Teraz już spoko, potem wiem,że jeszcze zostanie podjazd w Czarnym Potoku w kierunku Łącka i jeśli zrezygnujemy z "niespodzianki" w Gaboniu, to do domu zostanie w miarę płaski teren.
    Podjechaliśmy w Czarnym, tu padła propozycja kawusi na rynku w Łącku, ale skoro większość była na nie, to nie :P
    Rezygnujemy z Gabonia, jedziemy na Stary Sącz, wiatr wieje jak najęty! W Starym Sączu w rynku ja odbijam na obwodnicę w Brzeznej, oni jadą d Sącza! :P

Podsumowując: jeśli te wycieczki będą w formie "wycieczki, a nie wyścigu", to częściej powożę się z nimi :P Podobało mi się!
    Nawet ten zatkany nos, nie zmienił mojego początkowego nastawienia na pozytywną jazdę(a porządnie dusiło!)!
    Ekipa fajna, trasa też, zaangażowanie w jazdę na wysokim poziomie, no po prostu duży Baj(k) dla organizatorów :P

PS: Dzięki chłopaki za instrukcję jazdy w peletonie :D To je wszystko nowe dla mnie, a sygnalizacja zbliżającego się ronda mną zakręciła :D