Zbiórka BANS

Niedziela, 9 kwietnia 2017 · dodano: 10.04.2017 | Komentarze 2

Ha w końcu się wybrałam na zbiórkę coby sprawdzić swoje siły w jeździe z grupą! :P
    Trochę się obawiałam, bo nie wiem jaką mam nogę po zimie, ale jak się później okazało nie było czego! :D
    Żodyn koń mi nie podskoczył :D
    No dobra może kilku tak, ale nie więcej jak z 10 sekund szybciej przede mną podjeżdżali/zjeżdżali :P
    Miałam ich na wyciągnięcie ręki, ciągle :P

Jak zwykle za późno wyjechałam z domu i musiałam naginać prędkości,żeby zdążyć na 10 pod Bikeatelier.
    Zdążyłam!
    Przywitałam się z już przybyłymi i wpadłam do sklepu, prosząc o coś na drogę, bo przecież nie zdążyłam kupić żadnych batonów ani bananów!
    Michał mi sprzedał super, pysznego batona i stwierdziłam,że na razie tyle wystarczy, a resztę dokupię gdzieś, jak zrobimy brejka.

Wyszłam ze sklepu i z radością stwierdziłam,że nie jestem jedną jedyną dziewczyną, która dzisiaj pojedzie w trasę.
    Jest nas aż 4!
    Panowie bójcie się! :D

Poczekaliśmy jeszcze chwilę, ściągłam buffkę i rękawiczki i pomyślałam,że to nie będzie koniec rozbierania się, bo ma być ciepło!
    Kiedy już stratowaliśmy dojechała do nas Kasia, czyli jest nas 5!
    Mamy tę moc! :D
    Tyle tylko,że ja reszty tych dziewczyn nie znam :D

BANS i tyle! :D

Znam tylko Kasię i kiedy już wystartowaliśmy, oczywiście ja wystartowałam w parze z Kasią.
    Zaczęły się ploty i tak jakoś nie zauważyłyśmy nawet,że chłopaki za szybko chcą tą przejażdżkę rozegrać!

Na szczęście Michał doprowadził ich do porządku,zwolnili, a my mogłyśmy dalej plotkować :P

Pojechaliśmy w stronę Boguszy iii tu pierwsza radocha dnia dzisiejszego!
    Ostatni podjazd na szczyt iii ja bez zadyszki!
    Pamiętam jak w zeszłym roku podczas pierwszej jazdy pod tą górkę poprostu umarłam i zostałam w samym tyle!
    Teraz to ja zostawiłam kilka osób za sobą... :)

Na szczycie chwila oddechu i podział na grupy.
    Nie każdy ma dzisiaj czas i siły na to,żeby jechać dalej.
    Tak więc część z nas wraca do Sącza, część jedzie na Krzyżówkę i reszta (w tym ja) na Klimkówkę :)
    Moja grupa liczyła skromne 5 osób, ale mi to wystarczyło :P

Dobrze,że Kasia też się z nami szarpła, bo bym zginęła w tym testosteronie :P
    Jechaliśmy spokojnie, jak się dało to ciśliśmy ile noga dała, a jak się nam nie chciało, to się ociągaliśmy.
    Taki coffee ride na maksa!

Kiedy minęliśmy Brunary zatrzymaliśmy się w pierwszym lepszym sklepie i oooo dziwo część naszych BANSowych ziomków już tutaj jest :P
    Po prostu wystartowali wcześniej ze Sącza.
    Fajnie, będzie nas więcej :)
    Chwile zaś na oddech i wystartowaliśmy w kierunku Uścia Gorlickiego.

Nie dodałam,że w tej drugiej grupie była jeszcze Beata, a więc jest nas 3 Panie w gronie 6 Chłopa!
    Dalej mamy tę kobiecą moc!

Do Klimkówki kilka większych podjazdów, ale widok Jeziora wynagradzał boleści jakie tylko mogły się pojawić :P
    No i grupa też robiła swoje :)
    Ciągłe żarty, śmiechy hihy, no fajnie :D

Z Klimkówki skręciliśmy do Ropy i dalej na Grybów.
    Niestety tam musieliśmy kierować się objazdem przez Ptaszkową, bo w Grybowie droga kompletnie rozkopana!
    No nic powspinamy się :P
    U góry wiedzieliśmy,że teraz czeka nas dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugi zjazd do Królowej i powrót przez Kamionkę do Sącza :)

W Sączu na obwodnicy Marek i Artur postanowili dokręcić do "stówki", a ja już chciałam zjeść rosół w domu :D
    Co prawda chłopaki wołali na lody do Argasia, ale co rosół, to nie lody :D
    Inną razą Panowie :)

Kiedy już zostałam sama z drogą powrotną do domu, próbowałam walczyć z wiatrem, który nagle przybrał na sile!
    Tak mi się tylko wydawało, bo wiało ciągle tak samo,tylko poprostu ja straciłam łosia przed sobą, który od tego wiatru chroniłby moją skromną osobę :D

A w domu nie było rosołu...była pomidorowa z rosołu z wczoraj!!!

PS: Co z tą ręką?!

Huehue będzie trzeba wyrównać, ale musi się zaś zrobić na tyle ciepło,żeby rękawki w szafie zostawić :)