Hello Summer!! :P

Czwartek, 22 czerwca 2017 · dodano: 22.06.2017 | Komentarze 0

Kocham lato! :P
    Bosze co za pogoda, co za trasa!
    Sztos! :D
    Upał jak w ten czas, ale pamiętaj: dopóki się poruszasz, się nie ugotujesz! :D

Tak mi się w Boże Ciało spodobała trasa nad Jezioro Rożnowskie,że dzisiaj po wszystkich, szybkich kalkulacjach stwierdziłam,że zdążę i pojechałam :P
    Strzał w dychę!

Najpierw pod Rdziostów na Marcinkowice...

...zawsze chciałam tej rodzince zrobić zdjęcie, dzisiaj się udało :)

Potem od Chomranic do Zawadki.
    Wiadomo up-y muszą się zgadzać! :P
    Szybki zjazd do Tęgoborzy i czekam łaskawie, aż sznur samochodów ciągnący się na drodze do/z Krakowa łaskawie mnie wpuści na trasę :)
    O dziwo Pan na warszawskich blachach był tak łaskawy,że zatrzymał się tracąc 2 sekundy jazdy i już prawie zaczynam się wspinać pod just :)
    Zanim jednak się za ten podjazd zabrałam, skręciłam za strzałką na Bartkową i wygrałam!

Cudnie! <3

Popstrykałam kilka fotek i jadę dalej, bo przecież jeszcze nie jestem w połowie, a muszę zdążyć na chleb dzisiaj zarobić :P
    Pod just przeżyłam, nie zabolało :P
    Widok z kolejnego zakrętu piękny:

Zjazd szalenie szybki, ale to lubię! :P
    Przez Witowice do skrętu na Rożnów i przede mną kolejne hopeczki.
    Z Rożnowa do Gródka tu zaś fotka (no bo przecież jest pięknie!)

i już zapylam pod Dąbrowę :P

Zaczęło mi prądu brakować i miałam nadzieję,że mi siły starczy na zjazd do Wielogłów?!
    Starczyło!
    Tu pitt-stop i wio do domu :P