Na Gliczarów, na Tour de Pologne

Piątek, 4 sierpnia 2017 · dodano: 07.08.2017 | Komentarze 9

To miał być niewinny wyjazd na Gliczarów coby poczuć prawdziwe Tour de Pologne!
    Poczułam i to dosłownie!

Piątek miałam cały wolny i mimo,że mnie w pracy poganiali żebym wystartowała w wyścigu amatorów, stwierdziłam,że mi za gorąco i szkoda mojego zdrowia na ściganie się w takim upale i w takim tłumie (podobno na TdPA zapisało się 2800 osób!!!).
    Pojechałam za to w roli kibica, dopingować zawodowców...

Najpierw do Nowego Targu samochodem, a stamtąd z Pauliną rowerami na Gliczarów.

Wszystko pięknie ładnie, na ściance dużo kibiców i niesamowita atmosfera.

Pod Gliczarów wytyczono dwie rundy do podjechania, więc emocje kumulowały się podwójnie.
    Jakie miałam ciarki kiedy peleton piął się do góry, a my zdzieraliśmy gardła,żeby im dodać siły!

Świetne to było!

Po zakończonych rundach, pojechałyśmy na dekorację zwycięzców do Bukowiny:

a potem do Nowego Targu...

Nie było by w tym wyjeździe nic złego i winnego, gdyby nie fakt,że w drodze powrotnej (czyli chwilę po tym pięknym zdjęciu) przy zjeździe z Gliczarowa zaliczyłam konkretnego dzwona, tracąc połowę "jedynki" i haratając obydwie ręce!
    Pytacie to wrzucam zdjęcia:

Ot taka pamiątka z wypadu na Tour de Pologne!

Mimo wszystko i tak tam wrócę w przyszłym roku, bo atmosfera prze jedyna!

| 19:44 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj Hipek99 nawet nie kracz!!! :P
    Mam nadzieję,że się już bez gleb łamiących zęby,wyjeżdżę do końca życia, bo to strasznie boli psychicznie :o
    Hipek
    | 06:32 czwartek, 10 sierpnia 2017 | linkuj No to trzeba było wziąć zapas klajstru od dentysty na potrzeby kolejnych gleb. Sama sobie w domu dosztukujesz, nie trzeba będzie jeździć. ;)
    Izona
    | 20:36 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Hipek99 ząb już zrobiony ;) Nie ma śladu po wypadku na nim ;)
    Teraz jeszcze tylko strupki z rąk się zagoją i będzie jak ta lala :P
    GoralNizinny już się goi! Nie pierwszy nie ostatni raz takie coś, ja to wiem :P
    GoralNizinny
    | 11:03 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Smutna sprawa,współczuje.Z drugiej strony to przestroga,taka jest cena za robienie fotek podczas jazdy.Do wesela się zagoi :)
    Hipek
    | 06:35 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Oj, widzę to zdjęcie. Przykro mi i współczuję. No, ale teraz będziesz mogła przynajmniej pić przez słomkę bez otwierania ust... Trzeba szukać plusów!
    Tofik83 | 07:54 wtorek, 8 sierpnia 2017 | linkuj Brrrr az mnie zabolalo na sam widok :(
    Wyrazy wspolczucia i zyczenia szybkiego wyleczenia ran !!! :-)
    Izona
    | 08:11 poniedziałek, 7 sierpnia 2017 | linkuj Hipek99 to nie przenośnia, faktycznie straciłam trochę zęba...
    Teraz na zdjęciach to zobaczysz.
    MARECKY dziękuję ;)
    MARECKY
    | 07:06 poniedziałek, 7 sierpnia 2017 | linkuj To utrata połowy zęba. Znam ten ból ... Zdrowia życzę.
    Hipek
    | 06:54 poniedziałek, 7 sierpnia 2017 | linkuj "Połowa jedynki" to jakaś przenośnia, czy teraz uśmiech będziesz miała tylko w 75%?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa angie