• Kalorie 1943kcal

Miejska Góra w Limanowej...

Niedziela, 6 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 2

Soł :)
    Od samego rana pogoda przekreślała dzisiejsze plany rowerowe.  W sumie się ucieszyłam,że pada,bo mi się zwyczajnie nie chciało, dorypałam się wczoraj, btw :D
    Tylko ten Fortuna, no!
    Zawsze fajnego tripa wymyśli :) A że koło południa przestało padać i słoneczko się pokazało...
    Ugadaliśmy się,że jak zjem obiad, to o 14 ruszymy z pod gminy w Chełmcu,taaak jak zwykle się spóźniłam,(to przez ziemniaki) :D
    Kierunek Limanowa. Już kiedyś mieliśmy tam jechać z GB, ale nie wypaliło, więc dzisiaj spoko :)
    Najbardziej przerażał mnie podjazd pod Trzetrzewinę od strony Biczyc,ale Fortuna rozkminił i pojechaliśmy przez Męcinę, % też były, ale jakoś mniej bolesne jak te na serpentynach ;)
    Marcin miał zacny plan wjechać na Miejską Górę w Limanowej, tego planu nie znałam wyruszając z domu ;)
    Ale dlaczego by nie poćwiczyć tych podjazdów, mi to zawsze kiepsko idzie. CHOCIAŻ ostatnio zauważyłam,że i tak jest ciut lepiej, niż chociażby w tamtym roku, upartam! ;)

Krzyż niby tak blisko, a tak boleśnie! W tym miejscu jeszcze nie wiedzieliśmy co nas czeka lol :D

Mimo,że byłam do południa w kościele i tak mi się ochrzan od mamy dostał,że na Gorzkie Żale nie pójdę,(a na rower idę) bo nie byłam jeszcze ani razu.
    Fakt, nie byłam, ale "taki mamy klimat" :D

Mama obrażona i zniesmaczona moją postawą, ale nawet sprawy sobie nie zdaje,że odbyłam Drogę Krzyżową, a z bólu i Gorzkie Żale odmówiłam :D
    Wszystko dlatego,że do owego krzyża idzie się obok stacji krzyżowych.
    (W Wielkim Poście chyba nawet w którąś sobotę taka pielgrzymkowa grupa ze Sącza idzie tu do Limanowej przejść tą drogę).
    To była krzyżowa droga dosłownie i w przenośni,takiego terenu T E R E N U, to nawet na Łabowskiej nie było!!!

Dotarliśmy, krzyż prawie jak Wieża Eiffla, PRAWIE :D

Wystarczy się troszkę spocić i z pod krzyża widzieć można większość górek w górach :)
    KIEDYŚ pojedziemy na Mogielicę no i Turbacz of course :D

I po to tu się wspinaliśmy TYLKO i aż PO TO! <3
    Oczywiście,że to zdjęcie nie oddaje tego co ja widziałam i czułam, bo kocham widoczki ;)

Czyli to papieskie jest, stąd takie popularne ;)

Posiedzieliśmy, wyschnęliśmy i sru z powrotem, aaaa i najważniejsza fotencja.... :D

No cóż szkoda,że Fortuna krzyża nie uchwycił :D

Nie zjeżdżaliśmy z tego poziomego zjazdu, pod który ledwo wleźliśmy na górę, wybraliśmy zjazd przez krzaczory ojej jak mnie to ucieszyło :P Jedno wielkie juuuhhhuuu <3
    Z lasu wyjechaliśmy GDZIEŚ pod wyciągiem narciarskim.

Później na czuja, byle wyjechać na główną drogę, ważne,że było już z górki :D
    Z powrotem z Limanowej do domu w większości było luźno, chociaż każda KAŻDA górka bolała podwójnie. Dlatego ostatni podjazd w Marcinkowicach zrobiliśmy na skróty.... z szacunku do rowerów oczywiście :P

W Chełmcu rozjazd i do domu, bo już po 18,zeszło nam, ale jak zwykle nie żałuje :)