Platforma Widokowa na Woli Kroguleckiej

Niedziela, 26 października 2014 · dodano: 26.10.2014 | Komentarze 0

Po całym tygodniu paskudnej, P A S K U D N E J! pogody, w weekend nastało święto słońca :D
    Sobota rowerowa mogła być rowerowa,że rowerowa i była, niedziela inna,ale po kolei :D

Jakiejkolwiek prognozy by nie zapowiadali na sobotę ja wiedziałam,że będę w Krakowie.
    Po przeczytaniu "szKoły Życia" Mai Włoszczowskiej nie mogło mnie zabraknąć na Targach Książki, gdzie Maja miała swoje autorskie spotkanie z fanami ;)
    Nigdy, przenigdy nie czułam tylu emocji naraz jak w momencie kiedy przycupłam koło Majeczki ;)
    Ludziom, którzy cokolwiek ogarniają z życia Mai, mam nadzieję,że nie muszę tłumaczyć co się ze mną działo ;)
    Zawał, zgon i palpitacja serca pomieszane z ogromną wewnętrzną i zewnętrzną radością,że tak! nareszcie widziałam się z Mają ;)
    Co prawda emocje odebrały mi jakąkolwiek zdolność do zadawania logicznych pytań(za co się później zganiłam w duchu!), ale mimo wszystko od wczoraj jestem jak naćpana z radości ;)

Moje marzenie się spełniło ;)

Tyle sobota! Pomimo braku roweru w piękną pogodę, całkiem rowerowa, najlepsza! :)

I jest niedziela ;)
    Po zmianie czasu na zimowy, obudziłam się już koło 6.30 iii byłam całkiem wyspana ;)
    Od rana mgła brzydko, zimno i wgl z góry założyłam(bo skoro nie ma moich"magicznych" 10 stopni), że zostanę w domu i nadrobię rodzinne zaległości ;)
    Zostałam i nadrabiałam do 14 ;) Po obiedzie kiedy mi się już w brzuchu nieco zagnieździło,kukłam na termometr patrze i widzę, a tam 16, (słownie szesnaście!) stopni, juhhhuuuu idę na rower :D
    W tygodniu na stronie GOLD BIKE ogłosiliśmy "zakończenie sezonu" dla rowerowych ludzików z Nowego Sącza ;)
    Początkowo umówieni byliśmy na 11 w rynku, ale z powodu tylko 2 stopni na plusie, troszkę to przesunęliśmy coby sezonu w szpitalu nie zakończyć ;)
    Zgodnie wybraliśmy platformę widokową na Woli Kroguleckiej, na miejsce smażenia kiełbasek i wesołego posiedzenia ;)
    Frekwencja z facebookowego wydarzenia nie sugerowała tłumów, ale mi to jakoś specjalnie nie przeszkadzało,"moi"mieli być ;)
    Kiedy o wspomnianej 14 pogoda pozwoliła wyjść bez grzechu na rower, pojechałam. Na platformę miałam około 17km od domu,więc dość szybko się uwinęłam i dotarłam do już czekającej na mnie ekipy, która wystartowała wcześniej ode mnie ;)
    Kiełbaski się smażyły, gorąca herbata z termosu pozwoliła się rozgrzać, a widoki cieszyły oczy ;)
    Miejsce na spotkanie rowerowe przepiękne.... ;)

Wyjazd na platformę wymagał siły,kondycji i samozaparcia(w najgorszym momencie spokojnie koło 15 stopni nachylenia), czyli coś w sam raz dla nas, rowerzystów :P
    Po wjeździe przepiękna panorama na Beskid Sądecki, cudo ;)

Było nas 4, tylko czworo! No ale cóż... Siedzieliśmy podziwiając widoki,jedząc kiełbaskę popijaną gorącą, termosową herbatą ;)
    Fajnie się siedziało i gadało,ale jak tylko po 16 zaszło słońce, tak przeraźliwy chłód szybko zmusił nas do zbierania się z powrotem...

Jej ja chce lato, cały rok!
    Przecież normalnie w letnie niedzielne popołudnie o 16, to nasza wycieczka dopiero się rozkręcała! Właśnie letnie, ehhh :(

Stromy, bardzo stromy zjazd wybraliśmy,ale przynajmniej było juuuuhhhuuu, ja się nie bałam ;) Puściłam heble i sruuuu na dół :D
    Oczywiście z rozsądkiem i wyobraźnią :)
    Do Starego Sącza przejechaliśmy,bocznymi mniej ruchliwymi uliczkami,a później na rondzie się rozdzieliliśmy ja z Łukaszem w moją stronę,Dorota z Pawłem w swoją ;)
    Do domu dojechałam już całkowicie po ciemku,fakt posiadania oświetlenia(oczywiście,że miałam!) przy tak krótkim dniu to kompletne must have!
    Weekend się powoli kończy,jutro mimo wielu sobotni-niedzielnych wrażeń trzeba wrócić do pracy i rzeczywistości, ehhh będzie ciężko :)