Rajd Rowerowy o Puchar Złotego Bicykla

Sobota, 27 czerwca 2015 · dodano: 28.06.2015 | Komentarze 1

Pogoda na weekend wcale nie obiecywała długich i owocnych tripów!
    Plany miałam inne, miały być podhalańskie widoczki, miały! Aleeee na następny weekend obiecują lepszą pogodę! :D

W Iwkowej, miejscowości podchodzącej już pod powiat brzeski organizowali Rajd Rowerowy połączony z powitaniem lata.

Już jakiś czas temu zaczęłam obserwować event na facebooku i kiedy Marcin dopomniał się w piątek o uczestnictwo w nim, nie zastanawiałam się długo,tylko jadem :D
    Pogoda w sobotę była okropna! Parno, duszno, zero słońca fuuj! Ładne mi lato!
    Mimo wszystko zdecydowaliśmy się jechać.

Zestaw na udany weekend! :P

Umówiliśmy się standardowo na rynku w Sączu, o 13.30, mieliśmy jechać w trójkę ja, Marcin i Kondziu (dawno z nim nie jeździłam, ale ma kopa!).
    Wystartowaliśmy kierując się na Karków. Jej cisnęliśmy równo! Konrad prowadził od samego Sącza aż do justu i to tak konkretnie!

Dla mnie jazda do porzygu! Sama w życiu nie wykręciłam nigdy takiej średniej :D

Podjazd pod just każdy jechał w swoim tempie, ja odpadłam, chłopaki śmigali, Konrad i ta jego jazda, no jestem w szoku! :P

Just i takich kolejnych 5 zakrętów wyżej i wyżej :)

Po wyjechaniu na górę, długi zjazd z odpoczynkiem :) Tak, wolę zjeżdżać niż podjeżdżać :D
    Minęliśmy lotnisko w Łososinie i ciśniemy dalej. I jest skręt na Iwkową. Teraz spokojniej, bo zjechaliśmy z głównej, przelotowej drogi w zwykłą wiejską dróżkę :)
    Wg znaku do Iwkowej zostały nam 3km. Po drodze pytaliśmy ludzi gdzie dokładnie ten rajd/festyn jest organizowany, ale ludzie trochę rodem z Maszkowic ni hu hu :D
    W końcu dojechaliśmy i stwierdziliśmy,że to TU musi być ta impreza, chociaż mało imprezowo się zapowiadało!
    Wjechaliśmy na plac, obczailiśmy sytuację i poszliśmy się zapisać na rajd.

Karta uczestnika, przepustka do ewentualnego zdobycia Pucharu Złotego Bicykla :P

Pani w rejestracji jak nas zobaczyła od razu ostrzegła nas,że ten rajd to nie wyścig, a spokojny przejazd na 10 kilometrowej trasie :)
    Nie ma to jak PRO stylówą podnieść sobie średnią prędkość :P
    Do startu rajdu zostało jeszcze dobrze ponad godzinę!

No to siedzimy, gadamy i dupę lejemy :D

Po 16.15 wkońcu wystartowaliśmy, n a r e s z c i e!

Okazało się,że ten rajd, to taki bardziej dziecięcy wyścig o wszystko!

No to jedziemy, uważając coby nie stratować lub nie zostać stratowanym przez twardzieli z podstawówki :P
    W połowie 10 kilometrowego przejazdu wjechaliśmy z asfaltu w teren, tam dopiero była masakra! Żeby tylko nie było kraksy, bo dzieci bujały się od lewa do prawa :O Straszne! Na dodatek przez nie założony napinacz i już naciągnięty zapewne łańcuch,po prostu musiałam zjechać na pitt-stop i babrać się zakładając część napędu, ojoj :P Samochód ratunkow, zamykający rajd podjechał i czekając na zakończenie moich serwisowych zmagań, doradzał co zrobić,żeby łańcuch nie spadał :P Helloł przecież ja wiem czemu spada :P Nie będę zakładała napinacza w trakcie rajdu! :P

Skończyłam i dogoniłam "peleton" mocno cisnący w dół po kamyrdolach, dzieci pewnie nawet nie wiedziały,że przejechali swoje pierwsze mini XC :D

Po zakończeniu rajdu, dostaliśmy bloczki na poczęstunek i dobrze, bo głodna już byłam :P

Do wyboru kiełbasa+piwo lub kiełbasa+roko :P

Jadałam lepsze kiełbasy, ale nie wolno wybrzydzać :) Postawiło mnie to mimo wszystko trochę na nogi :)
    Poczekaliśmy jeszcze na losowanie wśród uczestników rajdu nagrody głównej (roweru) i pucharu Złotego Bicykla.
    Niestety nie nasze karty wylosowali, więc już nie przedłużając, bo to kawałek do domu, a na zegarku już 18.45, udaliśmy się w drogę powrotną.
    Próbowałam teraz ja poprowadzić naszą 3 osobową grupkę do podjazdu zaś pod just nawet jakoś mi to szło, później znowu zostałam z tyłu :D
    Po zjeździe z justu w dół ("aż się popłakałam z prędkości"), jeszcze chwilę prowadziłam,
    potem Konrad rozpędzał karuzelę!

Czujna jazda na kole, jeden gwałtowny ruch i leżymy!!!

Przed 20 byliśmy już w Sączu. Marcin pożyczył mi lampki(bo swoich zapomniałam, bo po co mi?!) i się rozjechaliśmy.
    Oni mieli iść na kebsa, ja chciałam szybko wrócić do domu, ogarnąć się i jechać jeszcze do wujka na imieniny :P
    Pocisłam rozkręcona przez chłopaków przez Stary Sącz,superaśnie mi się jechało!!!
    Ciągle mi mało i mało było, ale kiedy już dochodziła 21 na zegarku postanowiłam już na poważnie jechać do domu :)
    Dobrze,że przed Starym Sączem przypomniał mi się ostatni wpis Łukasza gdzie wspominał,że ul. Węgierska będzie zamknięta, bo faktycznie była,bym się musiała wracać :P

Po dotarciu do domu, szybka kąpiel, pindrzenie i już jadę na imprezkę :)

To był bardzo dobry dzień, takie dni lubię kiedy cały praktycznie spędzam po mojemu! :D

PS: Powoli kończymy czerwiec, jak dla mnie dość mocno zakręcony miesiąc,tuż za podium! :D