W końcu jakiś rower :D

Piątek, 16 października 2015 · dodano: 16.10.2015 | Komentarze 4

Aaaale nas wszystkich "zaskoczyło", zasypało i odcieło od roweru :O

Tak było jeszcze w poniedziałek....!

Nie wiem gdzie w tym tygodniu mieli tą złotą, polską jesień, ale na pewno u mnie jej nie było :P
    Jak w sobotę zamarzłam na rowerze (prawie), tak dopiero dzisiaj po pierwszym ataku zimy wsiadłam na niego :)
    Było cudnie <3 :) Ja to jednak kocham ten rower :P
    Rano samo mi się obudziło już przed 8, więc stwerdziłam,że jak na zewnątrz jest tak ciepło jak się wydaję to jem śniadanie i zmykam się kręcić :P
    Wstałam,zjadłam iii jest bardzo ciepło, jadę! <3

Tak było dzisiaj.... :D

Nawet kurtki ubierać nie musiałam, bo sama bluzka z długim rękawem wystarczyła :)
    Bomba, tylko wiatr! Dopóki było słońce ten wiatr był taki jaki ja lubię :) Ciepły i fajny, potem już mi się znudził :) Mimo wiatru i tak cieszyłam się,że wkońcu można było tyłek przewietrzyć, bo od soboty to za długo siedzieć i nic! :O
    Pojechałam na Łącko i stwierdziłam,że jak zdążę to wracała będę przez Olszankę, a i potem zahacze o Stary i Nowy Sącz, ot taka standardowa siedemdziesiątka! :) Pasuje!
    Zdążyłam, myślałam jeszcze wkońcu o tym pumptracku, ale z ograniczonym czasem to szkoda się tam pchać :)
    W Sączu jadąc w kierunku obwodnicy na światłach mineliśmy się z Grzegorzem, pewnie ma wolne na uczelni i korzysta :) A co najlepsze, ja zdążyłam wrócić do domu, wykąpać się, zjeść i wrócić do Sącza do pracy, a ten dalej jeździ :D Skubaniutki! :)
    Mam nadzieję, w weekend jeszcze coś pojeździć, niedziela ma być dosyć słoneczna, więc oby się udało! :)

Izona
    | 16:56 sobota, 17 października 2015 | linkuj Dokładnie :P Zakodowałam,żeś Grzegorz i już :D
    lukaszw1995
    | 06:30 sobota, 17 października 2015 | linkuj Spoko, ludzie są wzrokowcami :)
    Izona
    | 22:13 piątek, 16 października 2015 | linkuj Ale obciach! :)
    Co mi się z tym Grześkiem zakodowało? ;) Pewnie to taki sam efekt jak moja Iżona,że to niby Ilona :p
    Tak,wybacz Łukaszu :D
    Fajnie masz na tych studiach ułożony plan zajęć,bo 3 dni wolnego w sumie ;) Póki pogoda i długość dnia pozwala to użyjesz ;)
    A ja no teraz już mniej,ale póki się da to jeżdże i jeździła będę ;)
    Dzięki za radę,pobawię się tym;)
    lukaszw1995
    | 20:32 piątek, 16 października 2015 | linkuj Cześć, już spieszę z wyjaśnieniami :) W piątki mam wolne, w zasadzie to we czwartek wracam i po południu jeszcze coś skrobnę :) fajnie, ale coś za coś. Od poniedziałku do środy mogę sobie tylko poczłapać na nogach, a czasami pogoda jest świetna i na prawdę szkoda (no może nie w tym tygodniu :D ) Bycie takim czwartkowo-niedzielnym kolarzem też ma swoje plusy, można się zregenerować dobrze i potem motywacja jest też niezła :) Widzę, że też niezłego tripa dziś miałaś :) I jeszcze zdążyłaś do pracy :) Brawo trzeba korzystać, póki pogoda rozpieszcza.
    Aha, Grześ to moje drugie imię, ale mogłaś sobie pomylić, bo tak mam na Endomondo wpisane, wybaczam :)

PS
    Jak sobie chcesz wrzucić mapkę z Endo na bikestatsa to wpisz ten magiczny adres:

I jak trochę przewiniesz stronę, to znajdziesz takie coś jak: "Pojedynczy trening" gdzie są kody do skopiowania z ostatnich 10 treningów :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni