Walentynkowa lampa :P

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 16.02.2016 | Komentarze 2

Cały weekend wolny, dawno tak nie było :P
    W sobotę nie było czasu na rower, chociaż miałam takie plany. Plany są po to żeby je zmieniać, si? :P
    Zamiast jechać gdzieś tam, po coś tam rowerem na spontana kazałam mamie ubrać się w wygodne rzeczy i jedziemy na przejażdżkę, iżonowowzem :P

Wymyśliłam sobie na prędkości,że wezmę ją na przechadzkę do Rytra, na ruiny zamku, ot tak dla dotlenienia i rozrywki :P
    Ostatnio spodobały mi się takie wycieczki niespodzianki organizowane przeze mnie z mamą :P
    Dawno na zamku nie byłam. W sumie do soboty, to tylko 2 razy w życiu :P Raz w podstawówce na wycieczce szkolnej, drugi raz dwa lata temu z Marcinem na rowerze :P W sobotę był 3 raz, fajny :P
    Na niedziele to w sumie planów nie miałam :P Wiedziałam,że ma przyjechać brat w odwiedziny, więc średnio mi się miało chcieć na rower, a jednak :P Kiedy wróciliśmy z kościoła, obrałam ziemniaki i warzywa, utłukłam cycka kury i stwierdzając że z resztą obiadu mama sobie już poradzi, po cichu bez oznajmiania całemu światu że jadę, pojechałam! :P
    Tak UP-y UP-y i jeszcze raz górki! Mam na nie ciśnienie, bo wiem,że słaba pod górę jestem, więc cisnę! Dyszę i przeklinam, ale wyjeżdżam! Pojechałam na Marcinkowice, bo chciałam stamtąd do Tęgoborzy, good idea :P Są podjazdy,są zjazdy pięknie :P
    Wiatr jak szalony, czasami pomagał, czasami wkurzał, ale taka już chyba jego natura!
    Nie najgorzej mi się wyjeżdżało pod Rdziostów, świetnie mi się zjeżdżało, aż mi oczy załzawiły (pomimo okularów) od pędu powietrza :P
    Mogłabym tak zjeżdżać i zjeżdżać, ale nie ja chce górki! Ujechałam kawałek i mam górę! Od Chomranic aż do Zawadki i ten początek sztajfa! Jadym! :D
    Tu też nie było źle, tzn. pamiętam czasy kiedy musiałam odpoczywać wyjeżdżając tam, teraz od któregoś już razu mnie to nie dotyczy! Progres? :P
    Wystyrmałam się, porobiłam foty i jazda w dół!

Na dole pozwoliłam sobie podjechać do Jeziora na całuśne foty, toż to walentynki <3 :D
    Popstrykałam i zbieram się do domu, już pora, bo głodna jestem! Najgorszy odcinek trasy przede mną! Niby droga płaska, ale strasznie ruchliwa,trasa Nowy Sącz-Kraków! Zawsze mam obawy jak tamtędy jadę, no ale jak trzeba....
    Kiedy wjechałam do miasta, poczułam się trochę bezpieczniejsza, ale tylko trochę! Jest niedziela, na drodze pełno niedzielnych kierowców, nie lubię ich!
    Wróciłam umęczona jakbym zrobiła przynajmniej ze 120 km, marzyła mi się micha mięsa i wiadro wody! Mięso dostałam iiiii rosół :D
    Dopiero wieczorem poczułam jak wiatr wysmagał mi twarz(albo to słońce i pierwsze tan linesy na czole? :P), a w poniedziałek poczułam jak walka z wiatrem oddziałuje na wszystkie członki mojego ciała! Prawie wszystkie :P