Do 20km

Idzie nowe! :D

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 24.08.2015 | Komentarze 0

XX Rajd wokół Tatr, już tuż tuż <3 :P

Ze względu na różne okoliczności, Paulina nie da rady uczestniczyć w Rajdzie, więc dobro dusznie pożyczyła mi na tydzień swojego TREKa, co bym się z nim oswoiła, a w końcówce przejechała na nim ponad 200km w górach :P

Pojechałam więc do Nowego Targu po rower. Taki miło spędzony dzień w "najlepszym" i najmilej wspominanym miejscu ever :)

Marcin tracąc kompana do niedzielnej jazdy, zabrał się ze mną :) Milusio :)
    Zawsze to raźniej i weselej się z kimś zabrać w dalszą drogę. Żartując nawet nie wiem kiedy objechaliśmy tam i nazad tą trasę :)

Po powrocie, jazda próbna pożyczoną maszyną i powolne przyzwyczajanie się do całkiem innej pozycji podczas jazdy na rowerze!

Dziwnie było przez pierwsze 3km, potem już nawet mogłam jechać bez trzymanki :P

Na i po Rajdzie plecy będą bolały, kark też, ale być może do niedzieli chociaż trochę przyzwyczaję ciało do czegoś nowego :)

A w przyszłości (mam nadzieję tej najbliższej!) kupię sobie swoją, prywatną szosę <3

Serwis

Wtorek, 21 lipca 2015 · dodano: 21.07.2015 | Komentarze 3

Przed pielgrzymką postanowiłam zostawić rower w serwisie, konkretnie wkurza mnie "pykanie" w korbie! To pewnie support...
    Z nadzieją,że na pielgrzymkę pojadę bez wkurwa, pojechałam do pracy rowerem, ale się zawiodłam... :/
    Wszystkie serwisy w Sączu mają tak napięte grafiki,że okej zrobią mi, ale co najwyżej końcem następnego tygodnia...! Dzięki :P
    Więc na pielgrzymce, będę musiała głośniej muzyki słuchać :D

Nowy Targ rulez :P

Piątek, 3 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 0

Początek dobrze zapowiadającego się weekendu :P
    Późną ale i zajebistą jak na lato porą wybrałyśmy się z Pauliną na chilloutowe zwiedzanie Nowego Targu :)
    Fajnie tam jest! Chociażby nie wiem co mi się tam nie podobało to okolica i widoczki łagodzą wszystkie niedociągnięcia :P
    I te drogi rowerowe!!! Piękna sprawa, tu w Sączu to sobie możemy chyba pomarzyć o takiej infrastrukturze rowerowej! Szacuneczek! :)
    Jedziesz i jedziesz i jedziesz i podobno zajedziesz tak aż na Słowację! :P Tak mogę tam mieszkać, tzn na pewno latem, nie wiem jak zima by mi się podobała :P W szoku byłam, ale takim całkiem pozytywnym szoku :P Pokręciłyśmy godzinkę i sru z powrotem, bo trzeba spać, a rano(w nocy)wstać! :P

Evening ride :P

W całej trasie odnalazłam tylko kawałek znanego mi odcinka, znanego bo przejechanego już podczas zeszłorocznego Rajdu wokół Tatr :) Super!
    Kategoria Do 20km

I Podhalańskie Cyklowarsztaty, szkolenie techniki jazdy!

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 28.04.2015 | Komentarze 0

3 dzień I PCW upłynął nam pod znakiem szkolenia techniki jazdy. Wyjazd godzinę później niż w sobotę, ale to wiadomo integracja też ważna rzecz :P
    Przed wjazdem w las na polanie z krokusami

i widokiem na Tatry(miodzio!) ćwiczyliśmy prawo/lewo skręty, ustalaliśmy swoją odpowiednią pozycję na rowerze i takie tam :)

Po ćwiczeniach na "sucho" przyszła pora na praktykę. Ruszyliśmy w stronę Butorowego Wierchu i tam praktykowaliśmy :) Pozycja, skręty i pumpy :P

Fajne bardzo fajnie! Dowiedziałam się,że w prawo to mi ciężej idzie skręt jak w lewo :P I nawet nieźle szło mi pumpowanie, instruktorzy co zjazd bardziej chwalili :P :)

Pogoda ciągle dopisywała, humory również, nie ma to jak weekend wśród rowerowych napaleńców! :D
    Kto nie był niech żałuje! :P

Foto Rowerowe Podhale :)

Kategoria Do 20km

I Podhalańskie Cyklowarsztaty, wycieczka!

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 4

Jak powiedziałam/postanowiłam tak też zrobiłam :)
    I Podhalańskie Cyklowarsztaty zaliczone :v
    Było pięknie! Organizatorzy stanęli na wysokości zadania, wszystko dopięte na ostatni guzik :)
    W sobotę 2 dniu warsztatów dla mojej grupy przewidziana była wycieczka, taka WOW! typowo endurowa :D
    Jak dla mnie "prawie" nowość. No dobra nowość :D

ZAJEBISTA sprawa! Co prawda mój GIANT, to się tam w tłum niezauważalny chował (wśród tych wszystkich "jednorocznych "fullów", za moją roczną wypłatę), ale też biedak dał radę :P Przywiozłam go w jednym kawałku :v

Wycieczka, choć wymagająca niezłej kondycji i mocnej psychiki (kamienie, korzenie, pionowe zjazdy,błoto,śnieg itd.) była piękna :P
    Te wszystkie trudności techniczne rekompensowały mi Tatry i ich widok na wyciągnięcie ręki :P

Dodatkowo piękna pogoda i zajebiste towarzystwo iiiiiiiiiiiiiiiii ja chcę być enduro i wozić się na fullu :D

Po powrocie z wycieczki w MTB Hostelu gdzie ulokowana była baza warsztatów czekał na nas znakomity obiad! :) O mamo w życiu czegoś tak dobrego nie jadłam(a może to te krzaki tak mi wyostrzyły smaki?) ! :D
    Wykąpani i najedzeni zaliczyliśmy część teoretyczną wykładów, w nich min. serwisowanie amortyzatora :)

Po zakończonych wykładach hulaj duszo, piekła nie ma ! :P
    Pić, bawić się i żyć!
    Byle nie przesadzić i rano w miarę zdrowym wstać i się szkolić dalej :)

Foto Rowerowe Podhale

Path finder z Gostwicy! :p

Poniedziałek, 2 marca 2015 · dodano: 02.03.2015 | Komentarze 0

Po ostatnim dość intensywnym tygodniu pod względem aktywności fizycznej, w weekend postawiłam na luz, totalny luuuzz! :)
    Potrzebne mi to było,żeby mięśnie i głowa się zregenerowały ;) O ile w sobotę pogoda nie zachęcała do wyjścia na pole o tyle w niedziele było pięknie, słonecznie chociaż wcale nie ciepło, ale luuuuzzzz! ;)
    Sobota owszem koniec końców była bardziej niż rowerowa ;)
    Umówiłam się z Pauliną (babanarowerze.com) i kantem ze Staszkiem(już przypadkowo, bo to tam już wsiąkło na dobre) i pojechałam do Krakowa na oficjalną premierę filmu "Path Finder".
    Film o enduro, o tych wszystkich kamyrdolach, pięknych górach, zajebistych widokach i singletrackach, po których każdy chciał by zjeżdżać, ale nie każdy umi :v

KROSS Moon na tle Mariusza i Tomka, głównych bohaterów całego zamieszania ;)

Podobał mi się film, podobała mi się atmosfera przed filmem. Tyluuuuu "rowerzystów" w jednym holu, czekało i gadało, a w między czasie macało i ahowało się nad endurakami z KROSSa ;) Nie powiem, bo maszyny zacne,jeździłabym! ;)

Po filmie niby after party, no ale jak limuzyna podjechała pod czerwony dywan, to trzeba było "si ju" i zmykać, bo do domu daleko :)

Dzisiaj od rana do bani!
    Leje, wieje za chwilę świeci coby zaś polało i tak wgl bez sensu, a dzień miałam cały wolny! No cóż jak nie z rana, to wieczorem na spontana :) I to takiego totalnego, z miejsca na rower!
    Miałam się pokręcić nad domem,żeby się tylko przewietrzyć, ale kręcę raz, kręcę drugi nuda, to jadę gdzieś :P
    Pojechałam do góry na Łąki w razie gdyby zaś zaczęło padać, szybko z góry i jestem w domu, ale nie leje to jadę na Długołęke, wracam na dół na Gostwicę, skręcam na Podegrodzie i w Stadłach zapętlam do domu ;)

Path finder z Gostwicy :P

Coś fantastycznego! O godzinie 17:45 było jeszcze widmo :P Kocham długie dni, uwielbiam kiedy czas mnie nie ogranicza :P
    Zimno,ale ładnie było ;)
    Iiiii już nie pamiętam kiedy wyjeżdżałam, a nie podchodziłam z rowerem mojej góry do domu, asię zmachałam :D

Jak z jajkiem :D

Piątek, 12 grudnia 2014 · dodano: 13.12.2014 | Komentarze 0

Po dłuższej "zimowej" przerwie wkońcu dało się wyjść na rower :p Co za frajda ;)
    Nawet głupi pretekst zakupu jajek był dobrym pretekstem,żeby wyciągnąć rower i się troszkę pobujać ;)
    Kocham rower <3

Ta radość...z jazdy na rowerze! :)

Taką mamy piękną zimę tej jesieni :P

Przeważnie bezchmurna noc...

Wtorek, 9 września 2014 · dodano: 10.09.2014 | Komentarze 4

Pobudka 5.30 no bo klub ;)
    Poranek piękny,wiem zapowiadali deszcz popołudniu, ale jak rano świeci to ja jadę, od początku mam taką zasadę ;)
    No i się nie udało wrócić do domu rowerem... Po pracy deszcz i burza,więc rower został w klubie.
    Dwie godziny spinningu mu nie zaszkodzą ;)

Podejrzewam,że to była moja ostatnia w tym roku jazda rowerem do pracy rano, bo jest coraz ciemniej jak wstaje :(

Dzisiaj wg. endomondo wyjechałam w bezchmurną noc do pracy :O
    Ja chceeeee latooooooo!!!

Tylko do klubu ;)

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0

Wiejska sielanka, 6.20 rano aż się do pracy nie chce jechać ;)

Z klubu już mi nie było dane wrócić bo zaś deszcz... :O

Już mam powyżej dziurek w nosie ten deszcz!

Co prawda gdybym zaraz po zmianie o 15 wróciła do domu, to pewnie bym nie zmokła, ale że to wtorek i poranna zmiana, to TBC&ZUMBA były ciekawszym zajęciem :) I tym oto sposobem rower został w klubie SAM!
    Kategoria Do 20km

Na Głębokie po kwaśną wodę!

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 11.08.2014 | Komentarze 0

No więc, po zakończeniu "Operacji na Młodowie", wyszło jak wyszło spałam u zumbowej Basi ;)
    Oczywiście po zakończeniu bike pushingu i całej terenowej wycieczki należało się coś w nagrodę ;) Miały być lody, był grill i impreza ;)
    Fajna sprawa! Posiedzieliśmy,ooo bagatela do 4 rano i poszliśmy spać ;)

Rano o 13 :D pojechaliśmy na "klina" ;) Woda z Głębokiego, szczawiowa idealna! A i sam podjazd pod źródełko na wypocenie imprezy najlepszy :D