Zaś o świcie!

Piątek, 10 czerwca 2016 · dodano: 10.06.2016 | Komentarze 0

Bardzo pracowity tydzień powoli się kończy!
    Jestem z siebie dumna,że znalazłam w sobie na tyle motywacji,żeby w tym całym kołowrotku te 2 razy wstać o 5 rano i pomęczyć trochę podjazdy!
    Wczoraj wieczorem kiedy kończyłam prace i wracałam do domu z na wpół otwartymi oczami, już się poddałam i w nosie miałam pobudkę o 5, ale kiedy rano budzik zadzwonił, wstałam i nawet z uśmiechem na twarzy zaczęłam się stroić na rower :D
    Te późniejsze pytania "Spać nie możesz?", od znajomych z okolicy kiedy to ja wracałam z roweru, a oni ledwo ciepli dreptali na przystanek autobusowy, utwierdziły mnie w przekonaniu,że jestem nienormalna :P
    No cóż, jak jest motywacja i są chęci,to nie wolno ich zabijać, tylko wzmacniać i pielęgnować ;)
    Podjazdowym standardem sobie przejechałam...
    Biczyce, Kanina, zjazd do Przyszowej, Łukowica i dla urozmaicenia podjazd w Rogach do Juraszowej.
    Powrót przez Podegrodzie.
    Amen

PS: Uwielbiam kiedy na stravowych segmentach sama siebie pokonuje i uzyskuje coraz lepsze czasy, zabierając sobie i z powrotem zgarniając QOMa! :P To się chyba nazywa PROgres :)