Normalnie się zgubiłam :D

Piątek, 12 października 2018 · dodano: 13.10.2018 | Komentarze 2

W czwartkowy wieczór zaplanowałam sobie,że na piątek biorę rower do pracy ;)
    Nie, nie zamierzałam jechać do pracy rowerem, nie jestem samobójcą! :D
    Chciałam zaraz po pracy pojeździć na nim :P
    Wpakowałam go do puncioka i miał tam swoje odleżeć :D
    W piątek czas w klubie leciał nadzwyczaj szybko i przyjemnie,o co byłam wdzięczna wszystkim sprzymierzeńcom :)

Po pracy zostawiłam wszystkie graty pod klubem i z gwiazdkami w oczach ze szczęścia,wyruszyłam na zaplanowaną trasę :p
    Trasę przyjemną, aczkolwiek nie miałam pewności,czy zdążę ją pokonać w odpowiednim, założonym czasie.
    Chciałam objechać Jezioro Rożnowskie dookoła, zakładając,że skoro już w Sączu jest tak:

to poza nim musi być jeszcze piękniej!
    No więc jadę.
    Na obwodnicę, na Marcinkowice i w Chomranicach wspinam się w kierunku Zawadki.
    Ruch masakryczny!
    Odkąd zamknęli just i kazali wszystkim samochodom zmierzającym w kierunku do/z Krakowa jeździć tamtą stroną, strach się pchać rowerem na ulicę :O

Ale widoczki przyjemne!

Na szczęście bez przygód dotarłam na sam szczyt i nowiutkim asfaltem (chyba świeża sprawa?) zjechałam w dół z zamiarem skrętu na Wronowice.
    Zamiar dobry, bo stamtąd omijając just, dotrę do Łososiny ino żem se źle skręciła :D
    LOL!
    Już na początku cosik mi się nie podobało, ale stwierdziłam,że przecież zawsze gdzieś wyjadę.
    Prawda to, tylko czemu akurat musiałam wyjechać totalnie przed samym ZAMKNIĘTYM justem? :D
    No nic. Zamiast wrócić w miejsce złego skrętu brnęłam dalej w nieznane :P
    Brnęłam, bo tam było pięknie!

I jak tu nie jechać? <3
    Jechałam, ale w pewnym momencie strach mnie obleciał, no bo wyjeżdżam i wyjeżdżam, wnet do nieba dojadę, a tu dalej zero konkretów i informacji o Łososinie :D
    Za to widoki przecudne, bosze serce zabiło mi 200 razy szybciej na tą panoramę:

Włączyłam mapy w smartfonie i obczajam,gdzie powinnam jechać, a gdzie lepiej się nie pchać :D
    Chwilę nawet słuchałam nawigacji, bo ciągle chciałam dotrzeć nad Jeziorko, ale kiedy w większości trasa miała prowadzić pod górę, a w dodatku doprowadziło mnie do urwanej drogi

zawróciłam! :D
    Marzenie o objechaniu Jeziorka w tak pięknych okolicznościach przyrody, poszło się je..:D
    No cóż!
    Wracam, bo i tak przełożyłam spotkanie z 17 na 18, a za chwilę jak nie wrócę, to nawet się przebrać nie zdążę, a co dopiero wykąpać i wyglądać :P
    Jedyny minus drogi powrotnej, nie prowadzącej mnie z Gródka nad Dunajcem, (tylko jak się okazało z Rąbkowej) był taki,że wjechałam zaś na drogę krajową i zaś bałam się o życie!
    W piątek po południu omijajcie takie ruchliwe i szybkie drogi, to nie ma sensu!
    Może i nie wiele ważę i może i jestem drobnym człowiekiem, ale na pewno nie niewidocznym, a większość kierowców za taką mnie chyba wzięło :O
    W dodatku po dojechaniu już do Sącza, korek zepchał mnie na chodnik i już wgl stwierdziłam,że jeśli rower, to z dala od miasta!

Później naszło mnie na taką refleksję,że patrząc na te wszystkie "pitt stopy" spowodowane pięknymi widokami i tak bym pewnie nie zdążyła objechać Jeziorka za widoku, więc dobrze,że się mi poskładało jak poskładało, bo nienawidzę jeździć po ciemku :O

Może jeszcze kiedy wyjeżdżając od rana na rower objadę to Jeziorko przed zimą :)