Dolina Popradu #2(16)

Wtorek, 23 sierpnia 2016 · dodano: 26.08.2016 | Komentarze 0

W tym roku byłam tam dopiero raz i w dodatku w maju.
    Skoro pogoda dopisała i wolny czas też, to jadę tam po raz drugi ;)
    Nie czekam na obiad, łapie jakieś przekąski na już i na drogę i po 13 ruszam na podbój QOMa na Krzyżówce :P
    Do Krzyżówki jedzie mi się spoko, ale już w Nawojowej musiałam zrobić pitt-stop, bo jednak żołądek poczuł się oszukany na przekąski!
    Podjazd na Krzyżówkę nie był straszny,baaa nawet pokonałam go szybciej niż w maju (PROgres :P), ale na koronę nie wystarczyło.
    Liczyłam na szybki zjazd z Krzyżówki na krynicki deptak,ale jakaś nieokreślona ciężarówka ruch zakorkowała, obosz!
    Jak TIR-y na juście!

Na deptaku, zaś pitt-stop na zdjęcia i banana :) Pogoda na rower idealna, micha się sama cieszy :)

Kiedy już mi się znudziło na deptaku ruszyłam w dalszą drogę.
    Zjeżdżając skręciłam w prawo coby dojechać jeszcze do Stacji Narciarskiej na Jaworzynie Krynickiej.

Po drodze przejeżdżam obok kompleksu dr. Ireny Eris, jest szał!!!

No i stacja Gondolowa na Jaworzynę Krynicką :)

Pooglądałam,pofociłam i już jadę, bo strasznie mi to dzisiaj wolno idzie :P

W Muszynie na szczęście nie ma co focić (Muszynianka realy?), więc jadę aż do Żegiestowa i tam odbijam na Łopatę Polską, bo mam sentyment do tego miejsca :P

To tu w czasie szkolnym spędzałam wakacje i to tu rozpoczynałam swojego rowerowego bzika <3
    Ile ja się w tych okolicach rowerem najeździłam, omatko :P
    I nie, nie siedziałam cale wakacje w sanatorium! :D
    Moja ciocia w nim pracowała, a mieszkała budynek obok, więc o to sanatorium, to tak rykoszetem się odbijałam :)
    Powspominałam, powzdychałam i jadę dalej...
    We wsi w Żegiestowie mijam się z Agnieszką Skalniak (to jej rodzinne tereny), pokazuje cześć, ale ta dumnie odwraca głowę w drugą stronę, OK!

I ta cała Dolina Popradu taka piękna <3

Jeszcze kawałek walki z wiatrem i będę w Piwnicznej.

Jest i Piwniczna!

W centrum szukam jakiegoś jeszcze czynnego kiosku (już po 17!), bo zjadłam wszystkie zapasy, a siły brakuje :O
    Kiosk był, baton wszamany, chwila oddechu i wracam do domku :P
    Udało mi się wrócić przed zmrokiem, ale jak już na pewno wszyscy zauważyliśmy dzień zrobił się duuuużo krótszy!!!
    Jeszcze chwilę bym się zasiedziała i musiałabym wracać po ciemku, a tego nie lubię fes! :O
    Wycieczka bardzo udana,bo przejechana na luzie, bez spiny i patrzenia na zegarek!!!
    Mogłam poświęcić całe popołudnie w środku tygodnia na wożenie się na rowerze, a brakuje mi tego :/
    Mam nadzieję,że do końca urlopu jeszcze uda mi się taką wycieczkę powtórzyć ;)